![]() |
|
| |||
| |||
| Hi im nytt! Woo! Jeg har en Dell Inspiron 6400 Intel Centrino 1,86 Ghz 512MB RAM XP Home SP2 80GB HDD Kan noen hjelpe meg å finne ut hva mine onboard grafikk er satt til og hvordan du kan endre den? Takk James |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| XP eller Vista? (for å vise deg hvordan du viser GPU brikkesett). Du kan ikke endre det. Velkommen også.
|
| |||
| |||
| Sitat:
![]() XP Home Edition, Service Pack 2 kan du ikke endre den? Du kan endre det med min gamle PC. |
|
| |||
| |||
| Stikk. Av en eller annen grunn jeg trodde du putter "laptop"-sted i ditt innlegg. Err ..... Oppsann? ![]() Start > Kontrollpanel > Utseende og temaer > Vise > Innstillinger. Under bilde av skjermen vil det si "Vise: " Under at det vil Sitat kortet / integrert brikkesett.
__________________ hørt wow er et bedre contraceptive deretter pille, ingen vits i spilt rs for 2-3 år og 2 uker etter at jeg sluttet i lost my virginity. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Sitat:
det står: Mobile Intel (R) 945GM Express Chipset Family ikke sikker på hva det betyr |
|
| |||
| |||
| I så fall, nei, du kan ikke bytte ut grafikk brikkesett. 1) Fordi det er en laptop og det er ikke standardisert layout for GPU står i bærbare datamaskiner. 2) Du har et integrert brikkesett.
__________________ hørt wow er et bedre contraceptive deretter pille, ingen vits i spilt rs for 2-3 år og 2 uker etter at jeg sluttet i lost my virginity. -Kanoakavirus |