![]() |
|
| |||
| |||
| Hi im nya! Woo! Jag har en Dell Inspiron 6400 Intel Centrino 1,86 GHz 512MB RAM XP Home SP2 80 GB HDD Kan någon hjälpa mig att ta reda på vad min ombord grafik är inställt på och hur man kan ändra den? Thanks James |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| XP eller Vista? (som visar hur du kan visa GPU chipset). Du kan inte ändra det. Välkommen också.
|
| |||
| |||
| Citat:
![]() XP Home Edition Service Pack 2 Du kan inte ändra det? du kan ändra det med min gamla PC. |
|
| |||
| |||
| Skit. Av någon anledning Jag trodde att du sätter "laptop" någonstans i ditt inlägg. Err ..... Oj? ![]() Start > Kontrollpanelen > Utseende och teman > Visa > Inställningar. Enligt pic på en skärm kommer det att säga "Visa: " Enligt denna kommer det att citera ditt kort / integrerade chipset.
__________________ hörde wow är ett bättre preventivmedel sedan p-piller, inget skämt jag spelade rs för 2-3 år och 2 veckor efter att jag slutat Jag förlorade min oskuld. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Citat:
Det står: Mobile Intel (R) 945GM Express Chipset Family inte säker på vad det betyder |
|
| |||
| |||
| I så fall, nej, du kan inte byta ut grafik chipset. 1) Eftersom det är en laptop och det är ingen standardmodell för GPU: s bärbara datorer. 2) Du har en integrerad chipset.
__________________ hörde wow är ett bättre preventivmedel sedan p-piller, inget skämt jag spelade rs för 2-3 år och 2 veckor efter att jag slutat Jag förlorade min oskuld. -Kanoakavirus |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Hjälp! Hjälp! Grafik och PSU Hjälp | maxll3 | Grafikkort & Skärmar | 2 | 13 november 2009 05:13 |
| Graphics | Mooseknuckle | Web Design, Hosting & SEO | 2 | 1 juli 2008 06:29 |
| Graphics! | Ando913 | Grafikkort & Skärmar | 2 | 3 februari 2008 12:27 |
| Omborddiagnossystem grafik | byggnad | Grafikkort & Skärmar | 2 | 6 januari 2008 10:53 |
| Ny grafik, New PSU? | pandahead | Grafikkort & Skärmar | 3 | 30 november 2007 11:21 |
| Thread Tools | |
| |