mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Laptops, Mobiles & PDA'er

Register

HJÆLP med Acer Aspire 8930! Please?

Reply

Thread Tools
Old 1. juli 2009, 06:53
Ny Medlem Gruppen

Default HJÆLP med Acer Aspire 8930! Please?

Hej allesammen, det er mit første indlæg, og tråd, så hvor er du?

Til erhvervslivet derefter, min bærbare har for nylig (for om fortiden 2-3 uger) er der udviser temmelig mærkelig adfærd. Nemlig, halter det forfærdeligt, når jeg spiller spil. Dette gælder for alle spil, mind dig, og ikke bare krævende dem. Et par eksempler er Empire Total War og Star Wars Kotor, som begge bruges til at spille uden fejl, men nu halter så meget som at være unplayable. (en interessant note er, at når jeg begynder en taktisk kamp i Empire totale krig, spillet kører gnidningsfrit for første ca 4 minutter, uanset hvad der er på kortet, det være sig enorme hære eller bare skirmishing parter og derefter halter som en sindssyg efter de 4 minutter er gået)

Anyways, jeg har ingen idé om, hvad der kan forårsage en sådan et problem, som jeg rutinemæssigt udføre vedligeholdelse på alle mine harddiske.

Problemet startede sker på samme tid besluttede jeg mig for at flytte en hel s *** belastning af filer (mere end 40 GB!) Ud af mine største harddisk og ind i en af mine tomme, da min pc har 3 af dem. Sagerne blev film, musik og downloads i almindelighed, så jeg tænkte, at jeg måske kunne undgå overophedning af dårlig maskine, og på samme tid øge effektiviteten. Jeg er ked af at sige det modsatte er sket, som min maskine ikke varme op, men det betyder ikke spille effektivt, eller næsten i alle for den sags skyld! En anden ting at bemærke er, at kopiere og klippe hastigheder være aftaget til mindre end halvdelen af, hvad de var boefore problemet dukkede op.

For dem, der ikke ønsker at læse den tekst-wall: Jeg har en usædvanlig tilbagestående problem, når man spiller spil af nogen art.

For dem af jer, som har et svar, jeg takker Dem oprigtigt!
Old 1. juli 2009, 15:04
Donor-Gruppen

Med spec af 8930, skal det køre som et lyn.

Har du gjort fuld AntiVrus & AntiSpyware scanninger for at tjekke for Virus's / Malware?

Mit system: Hjem Build

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Bundkort:
Asus M2V Rev 1.
RAM Hukommelse:
4GB (3.25gb synlig)
Grafikkort (r):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Lydkort:
5.1 Reatek On-Board
Harddisk (e):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optisk drev (r):
Pioneer 110 x 2
Sag / PSU:
Stock / 550w Silent
Køling:
Stock
Network / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT VAR
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 1. juli 2009, 15:09
Ny Medlem Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af philthomas View Post
Med spec af 8930, skal det køre som et lyn.

Har du gjort fuld AntiVrus & AntiSpyware scanninger for at tjekke for Virus's / Malware?
Det er præcis, hvad det DID gøre, indtil 2-3 uger siden! Mit spil har aldrig haft problemer, i de 10 måneder, jeg har haft denne computer.

Som for antivirus-og antispyware-scanninger, ja, jeg gjorde ikke dem, men med en udløbet McAfee Security program, som er den eneste jeg har. Det udløb i februar, så måske er det en nyere Virus eller noget, som forårsager forsinkelse ...
Old 1. juli 2009, 15:18
Donor-Gruppen

Hmmmm. ...... Hvis du har gået så lang tid uden nogen form for beskyttelse, er det meget sandsynligt du har flere virus's & malware.
Gå til Virus Spyware & Sikkerhed forum her, Kan du læse de første klæbrig og hente scanne programmer opført osv., og følg anvisningerne nøje.

evilfantasy er vores resident spyware ekspert, og jeg er sikker på, at han vil være i stand til at rådgive dig ...... blive advaret om ... spyware fjernelse kan finde en rimelig tid at fjerne, hvis du har masser af den.
Old 1. juli 2009, 15:19
Ny Medlem Gruppen

Thanks a lot Philthomas!
Old 1. juli 2009, 15:21
Donor-Gruppen

Du er velkommen ..... Held og lykke med at få det sorteret.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.