vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet

Register

OHJE Acer Aspire 8930! Please?

Reply

Thread Tools
Old 1 heinäkuu 2009, 06:53
Uusi Jäsen

Default OHJE Acer Aspire 8930! Please?

Hei kaikille, se on minun ensimmäinen viesti, ja lankaa, niin kuinka voit?

Business sitten, My Laptop on äskettäin (noin viimeisten 2-3 viikkoa) ollut esillä varsin outoa käyttäytymistä. Eli se jää kauheasti kun pelaan pelejä. Tämä koskee kaikkia pelejä, ota huomioon, eikä vain vaativa niistä. Seuraavassa on muutamia esimerkkejä Empire Total War ja Star Wars Kotor, jotka molemmat käyttää pelaamiseen ilman mitään puutteita, mutta nyt jäädä niin paljon, että se on soimattomassa. (mielenkiintoista huomata, että kun aloitan taktinen taistelu Empire Total War, peli sujuu nyt ensimmäistä noin 4 minuuttia, olipa What's on kartalla, on se valtava armeijat tai vain skirmishing osapuolia, ja sitten jää kuin hullu jälkeen 4 minuuttia on kulunut)

Anyways, minulla ei ole aavistustakaan, mikä voisi aiheuttaa tällainen ongelma, sillä olen rutiininomaisesti huoltavat kaikki kovalevyt.

Tämä ongelma alkoi tapahtuu samalla päättänyt siirtää koko s *** kuorma-tiedostot (yli 40GB!) Pois tärkeimmistä kovalevy ja yksi minun tyhjä niistä, kuten PC: ssä on 3 niistä. Tiedostot on elokuvia, musiikkia ja lataa yleensä, joten ajattelin, että ehkä voisin välttää ylikuumenemisen köyhien koneen, ja samalla lisätä tehokkuutta. Olen surullinen sanoa päinvastoin on tapahtunut, koska koneeni ei lämpöä, mutta se ei pelata pelejä tehokkaasti tai lähes kaikkia tästä asiasta! Toinen asia on huomata, että kopioida ja leikata nopeudet on hidastunut alle puolet siitä, mitä ne olivat boefore ongelma osoittivat.

Niille, jotka eivät halua lukea tekstiä seinän: Olen epätavallinen jälkeenjääneiltä ongelma, kun pelejä kaikenlaisia.

Niille teistä, jotka ovat vastaus, kiitän teitä vilpittömästi!
Old 1 heinäkuu 2009, 15:04
Rahoittajien ryhmän

Kun spec ja 8930, sen pitäisi ajaa kuin salama.

Oletko tehnyt täyden AntiVrus & AntiSpyware skannaa tarkistaa Virus's / Malware?

My System: Etusivu Rakenna

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Emolevy:
Asus M2V rev. 1.
RAM-muisti:
4GB (3.25gb näkyvissä)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Äänikortti:
5.1 Reatek On-Board
Kiintolevy (t):
250 gb SATA & 400gb SATA
Optinen asema (t):
Pioneer 110 x 2
Asia / PSU:
Stock / 550w Äänetön
Jäähdytys:
Kanta
Network / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kaapeli
Monitor (t):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 1 heinäkuu 2009, 15:09
Uusi Jäsen

Quote:
Originally Posted by philthomas View Post
Kun spec ja 8930, sen pitäisi ajaa kuin salama.

Oletko tehnyt täyden AntiVrus & AntiSpyware skannaa tarkistaa Virus's / Malware?
Juuri sitä se ei tee asti 2-3 viikkoa sitten! Omat pelit eivät ole koskaan ollut ongelmia, kun 10 kuukautta olen ollut tässä tietokoneessa.

Mitä Antivirus ja AntiSpyware skannaa, kyllä, minulla ei tehdä niitä, mutta jonka voimassaoloaika on päättynyt MCAFEE turvallisuuden ohjelmaa, joka on ainoa, joka minulla on. Se päättyi helmikuussa, joten ehkä se on uudempi Virus tai jotain, joka saa jäädä ...
Old 1 heinäkuu 2009, 15:18
Rahoittajien ryhmän

Hmmmm. ...... jos sinulla on mennyt niin kauan ilman suojaa, on varsin todennäköistä, sinulla on useita virus's & haittaohjelmia.
Go to Virukset Vakoiluohjelma & Security foorumi tässä, Lukea ensimmäistä tahmea ja lataa scan luetelluissa ohjelmissa jne. ja noudata ohjeita huolellisesti.

evilfantasy on asuinpaikka vakoiluohjelmista asiantuntija ja olen varma, että hän voi neuvoa sinua ...... varoitetaan kuitenkin ... vakoiluohjelmien poisto voi kestää reilun samalla poistaa, jos sinulla on paljon se.
Old 1 heinäkuu 2009, 15:19
Uusi Jäsen

Kiitos paljon Philthomas!
Old 1 heinäkuu 2009, 15:21
Rahoittajien ryhmän

Olet tervetullut ..... onnea saada se LAJITTELE.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Acer Aspire T180 Päivitykset Etäisyys CPUs, Emolevyt & RAM 5 6. Jun 2009 11:46
Acer Aspire Predator G7700 Supercalifragilistic CPUs, Emolevyt & RAM 2 25th Apr 2009 01:45
Osta Acer Aspire 5920? Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 9 19. Jul 2008 18:47
Acer Aspire 5610Z Acerman Rautatavaran Chat 2 14. marraskuu 2007 07:36
Acer Aspire ei ole pelannut DVD: t! sarah050404 Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 6 14. lokakuu 2007 05:34
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.