![]() |
|
| |||
| |||
| Hallo iedereen, het is mijn eerste post, en draad, dus hoe gaat het met je? Voor het bedrijfsleven dan, mijn laptop heeft onlangs (voor over de afgelopen 2-3 weken) is exposerende nogal vreemd gedrag. Namelijk, het loopt vreselijk als ik games spelen. Dit geldt voor alle games, denk je, en niet alleen veeleisend zijn. Een paar voorbeelden zijn Empire Total War en Star Wars Kotor, die beide worden gebruikt om te spelen zonder gebreken, maar nu lag er zoveel te worden onspeelbaar. (een interessante opmerking is dat, wanneer ik begin een tactische strijd in Empire totale oorlog, het spel loopt soepel voor het eerst ongeveer 4 minuten, ongeacht wat er op de kaart, zij het enorme legers of gewoon skirmishing partijen, en vervolgens loopt als een gek na de 4 minuten zijn verstreken) Anyways, ik heb geen idee wat er zou kunnen worden veroorzaakt zo'n probleem, zoals ik routinematig uitvoeren van onderhoud aan al mijn harde schijven. Dit probleem begon gebeurt op hetzelfde moment besloot ik om een hele s *** laden van bestanden (meer dan 40GB!) Van mijn grootste harde schijf en in een van mijn lege, zoals mijn pc heeft 3 van hen. De bestanden zijn films, muziek en downloads in het algemeen, dus ik dacht dat ik misschien kon vermijden oververhitting de slechte machine, en tegelijkertijd de efficiëntie te verhogen. Ik ben triest om te zeggen het tegenovergestelde is gebeurd, zoals mijn machine niet opwarmen, maar het speelt niet de games efficiënt, of bijna op alle voor die zaak! Een ander punt van de nota is dat knippen en snijden snelheden hebben afgeremd tot minder dan de helft van wat ze waren boefore het probleem kwam. Voor degenen die niet willen lezen van de tekst-muur: ik heb een ongewone achterblijvende probleem bij het spelen van een type. Voor degenen onder u die een antwoord geven, ik dank u oprecht! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Met de spec van de 8930, moet lopen als de bliksem.
| |||
| |||
| Citaat:
Als voor antivirus-en antispywareprogramma scant, ja, ik heb ze, maar met een verlopen McAfee Security programma, dat is de enige die ik heb. Zij liep in februari, dus misschien is het een nieuwere virus of iets, en dit leidt tot vertraging ... |
|
| |||
| |||
| Hmmmm. ...... Als u al zo lang zonder bescherming, het is zeer waarschijnlijk u meerdere virus's & malware. Ga naar de Virus Spyware & Security Forum hierLees de eerste plakkerig en download de scan programma's enz., en volg de instructies aandachtig door. evilfantasy is onze inwoner spyware deskundige en ik ben er zeker van dat hij in staat zal zijn om u te adviseren ...... worden gewaarschuwd hoewel ... spyware verwijderen kan een eerlijke terwijl te verwijderen, als u veel van. |
|
| |||
| |||
| Thanks a lot Philthomas! |
|
| |||
| |||
| U bent welkom ..... Succes met Getting It gesorteerd. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Acer Aspire T180 Upgrades | Afstand | CPUs, Moederborden & RAM | 5 | Van de 6 juni 2009 11:46 |
| Acer Aspire G7700 Predator | Supercalifragilistic | CPUs, Moederborden & RAM | 2 | 25 apr 2009 01:45 |
| Koop de Acer Aspire 5920? | MJM | Laptops, Mobiles & PDA's | 9 | 19 jul 2008 18:47 |
| Acer Aspire 5610Z | Acerman | Algemeen Hardware Chat | 2 | 14 nov 2007 07:36 |
| Acer Aspire niet het afspelen van DVD's! | sarah050404 | Laptops, Mobiles & PDA's | 6 | 14 okt 2007 05:34 |
| Thread Tools | |
| |