![]() |
|
| |||
| |||
| Hei alle, det er mitt første innlegg, og tråd, så hvor er du? TIL business deretter Min Laptop har nylig (for om de siste 2-3 uker) vært stille ganske merkelig atferd. Nemlig den lags forferdelig når jeg spiller spill. Dette gjelder for alle spill, tenke deg, og ikke bare krevende seg. Noen eksempler er Empire Total War og Star Wars Kotor, som begge brukes til å spille uten noen feil, men nå lag så mye som skal UNPLAYABLE. (et interessant merknad er at når jeg begynner på en taktisk kamp i Empire total krig, spillet går som det skal for første cirka 4 minutter, uansett hva som skjer på kartet, blir den enorme hærer eller bare skirmishing parter, og deretter lags like gal etter 4 minutter har passert) Anyways, jeg har ingen anelse om hva som kunne forårsake et slikt problem, som jeg rutinemessig utføre vedlikehold på alle harddisker. Dette problemet startet skjer på samme tid bestemte jeg meg for å flytte en hel s *** laste over filer (mer enn 40 GB!) Ut av mine viktigste harddisken og inn i en av mine tomme, som min PC har 3 av dem. Filene ble filmer, musikk og nedlastinger generelt, så jeg tenkte at kanskje jeg kunne unngå overoppheting av dårlig maskin, og samtidig øke effektiviteten. Jeg er lei for å si det motsatte har skjedd, som min maskin ikke varmes opp, men det trenger ikke spille spill effektivt, eller nesten hele tatt for den saks skyld! En annen ting verdt å merke seg er at kopiere og klippe hastigheter har redusert til mindre enn halvparten av hva de var boefore problemet viste opp. For de som ikke vil lese tekst-wall: Jeg har en uvanlig lagging problem når du spiller spill av noen type. For de av dere som har et svar, jeg takker dere hilsen! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Med spec av 8930, skal det kjøres som lyn.
| |||
| |||
| Sitat:
Som for Antivirus og AntiSpyware skanner, ja, jeg skulle gjøre dem, men med en utløpt McAfee Security-programmet, som er det eneste jeg har. Det utløp i februar, så kanskje det er en nyere Virus eller noe, som fører lag ... |
|
| |||
| |||
| Hmmmm. ...... hvis du har gått så lang tid uten beskyttelse, det er ganske sannsynlig du har flere virus's & malware. Gå til Virus Spyware & Security forum her, Les første klebrig og laste ned skanne programmene oppført etc., og følg instruksjonene nøye. evilfantasy er bosatt spyware ekspert, og jeg er sikker på at han vil kunne gi deg råd ...... bli varslet om ... spyware fjerning kan ta en god stund å fjerne, hvis du har massevis av det. |
|
| |||
| |||
| Thanks a lot Philthomas! |
|
| |||
| |||
| Du er velkommen ..... Lykke til med å få det sortert. |