![]() |
|
| |||
| |||
| Hej allihopa, det är mitt första inlägg och tråd, så hur är det? För företagen då, min laptop har nyligen (för om de senaste 2-3 veckorna) varit uppvisar ganska märkligt beteende. Nämligen ligger fruktansvärt när jag spelar spel. Detta gäller för alla spel, själ dig, och inte bara kräver sådana. Några exempel är Empire Total War och Star Wars Kotor, som båda används för att spela utan några brister, men nu släpa så mycket som att vara OMÖJLIG. (en intressant notering är att när jag börjar en taktisk kamp i riket totalt krig, spelet flyter smidigt för de första ca 4 minuter, oavsett vad som finns på kartan, oavsett om det enorma arméer eller bara skirmishing parterna, och sedan ligger precis galen efter den 4 minuter har gått) Hur som helst, jag har ingen aning om vad som kan orsaka ett sådant problem, som jag rutinmässigt utför underhåll på alla mina hårddiskar. Detta problem började händer på samma gång bestämde jag mig för att flytta en hel s *** belastning filer (fler än 40 GB!) Av mina främsta hårddisk och i en av mina tomma behållarna, som min dator har 3 av dem. Filerna filmer, musik och nerladdningar i allmänhet, så jag tänkte att jag kanske kunde undvika överhettning de fattiga maskin, och samtidigt öka effektiviteten. Jag är ledsen att säga tvärtom har hänt, eftersom min maskin inte värma upp, men inte spela spelen effektivt, eller nästan alls för den delen! En annan sak att notera är att kopiera och klippa hastigheter har minskat till mindre än hälften av vad de var boefore problemet dök upp. För dem som inte vill läsa text-wall: Jag har en ovanlig släpar problem när du spelar spel av något slag. För dig som har ett svar, jag tackar er innerligt! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Med spec av 8930, bör löpa som blixten.
| |||
| |||
| Citat:
När det gäller Antivirus och AntiSpyware söker, ja, det gjorde jag göra dem, men med ett passerat Mcafee säkerhet, vilket är det enda jag har. Det löpte ut i februari, så kanske det är en nyare Virus eller något, som orsakar fördröjning ... |
|
| |||
| |||
| Hmmmm. ...... om du har gått så länge utan skydd, det är mycket troligt att du har flera virus's & sabotageprogram. Gå till Virus Spionprogram & Security forum härLäs de första klibbiga och hämta scan programmen etc. och följ instruktionerna noga. evilfantasy är vår inhemska spionprogram expert och jag är säker på att han kommer att kunna ge dig råd ...... varnas dock ... spyware borttagning kan ta en skälig tid att ta bort, om du har massor av det. |
|
| |||
| |||
| Tack så mycket Philthomas! |
|
| |||
| |||
| Du får gärna ..... Lycka till med att få det sorterade. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Acer Aspire T180 Uppgraderingar | Avstånd | Processorer, moderkort & RAM | 5 | 6 juni 2009 11:46 |
| Acer Aspire Predator G7700 | Supercalifragilistic | Processorer, moderkort & RAM | 2 | 25 april 2009 01:45 |
| Köp Acer Aspire 5920? | MJM | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 9 | 19 juli 2008 18:47 |
| Acer Aspire 5610Z | Acerman | General Hardware Chat | 2 | 14 november 2007 07:36 |
| Acer Aspire inte spela DVD-skivor! | sarah050404 | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 6 | 14 oktober 2007 05:34 |
| Thread Tools | |
| |