![]() |
|
| |||
| |||
| Hej første indlæg her, jeg har set til at købe et Netbook men jeg er en total IT nybegyndere, når det handler om at købe nye computere! Jeg har set Acer netbooks de stræbe 1, men ikke sikker på, om dette er den bedste til at gå til? Jeg har fået en Dell største pc her deler jeg med familien og en Acer Aspire 1353XC laptop som Ive havde atbout 4 år jeg gætte? Den bærbare computer er virkelig nedbremsning nu, internetforbindelse går on / off, ikke sikker på hvorfor. Hvor længe gemmer laptops sidste i gennemsnit? Im efter en lille bærbar laptop / Netbook at bruge når, og om på togene UK helligdage osv., for at browse fora, lægge fotos på at se, ville gemme på Memory Stick / SD-kort. Id holde os til de vigtigste PC til online shopping / bank. I dont know meget om wifi men jeg er grund til at opgradere min telefon hurtigt, så ville også få mobil bredbånd til brug sammen med Netbook da der doesnt synes at være langt wifi hvor jeg bor? Er der nogen netbooks med indbygget wifi? Eller ville jeg være bedst med at bruge en dongle? Har kig på iPhone, men ikke hvad Im efter og for dyrt! Pris klogt at se på omkring £ 250 ish mærket, ville vente til januar salg i tilfælde af nedskæringer. Enhver info / råd ville være dejligt, ikke sikker på hvor du skal begynde at se virkeligheden! Takket Alison |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Med et £ 250 budget du absolut vil have et Netbook ikke en bærbar computer. Hvis det er bogstaveligt talt som du beskriver kun for dokumenter og web browsing så behøver du ikke mere end en Netbook alligevel. Hvis du kunne strække lidt Jeg vil anbefale Samsung NC10 på £ 317, den har to gange RAM af Acer A110 og en større harddisk. Men ved at holde sig til dit budget mit valg ville sandsynligvis være Acer Aspire A150 Ab det kører på Linux, og ikke Windows, som er den generelt foretrukne OS for netbooks, men hvis du ikke er vant til det kunne det være irriterende, eller det kan være det bedste, der nogensinde er sket for dig, eller en stejl indlæringskurve - afhænger hvilken slags person du er
|
| |||
| |||
| Tak for info ![]() Har været til gennemsyn i dag i Currys og PC World. Tror, jeg er nødvendige for at op budgettet en smule, så dem, du nævner, ville være ok pris klogt. Fra at læse anmeldelser og se på de forskellige netbooks jeg hidtil gerne udseendet af Advent 4213 og Samsung NC10, der var også en Dell Inspiron Mini 9, at jeg så på. Im bruge Windows XP her, men ville overveje Linux - altid glade for at kunne få brug for et nyt system! Main brug ville være surfing fora / net og vise billeder - Id proble holde dem på et memory stick gemme tilstopning op Netbook (ligesom Ive gøres med laptop / main PC her!) Id har jeg melodier på den også. Så på den mo et valg mellem Advent og Samsung. Id problemer få en PAYG dongle - 3 har en for £ 97 med 12 måneders adgang til internettet på - Id ikke bruge den i hjemmet lige når ud så skal vare et stykke tid, ikke opsat på at tilmelding til et 24 måneders kontrakt. Når det er sagt, at 3 gjorde tilbyde mig mobile bredbånd for £ 5 for en måned, hvis jeg flytter til dem som Im overvejer så tid til en ny telefon. Stadig ikke sikker på, hvad det nøjagtigt et indbygget sim er. Il have et kig på nettet og her for info om både netbooks ![]() Cheers Alison |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Den NC10 er langt den bedste Netbook på markedet lige nu, og hvis du har råd til det det er din bedste satsning. Jeg er ikke sikker på, hvilken form for forbindelse standarder disse mobile internet ting brug - hvis det PCIMCA, vil du sandsynligvis ud af lykke. Disse ting er tilbøjelige til at have USB kun.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| De fleste af dem er USB alligevel.
__________________ "Hvorfor har de [PS3 Slim] stick med ufo-landing på en rektangel se" --- NILAY Patel; Engadget Ep. 160 |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Sony VAIO W Netbook? | vitadellajan | Laptops, Mobiles & PDA'er | 3 | 23 oktober 2009 05:35 |
| Skift til Windows XP fra Linux på Netbook | haysey9 | Windows-operativsystemer | 6 | 17 februar 2009 16:39 |
| Er dette en god Netbook / Laptop? | Age of RKO | Laptops, Mobiles & PDA'er | 2 | 25 november 2008 13:16 |
| Bør jeg købe Netbook nu eller senere? | Ed S | Laptops, Mobiles & PDA'er | 1 | 21. nov 2008 12:35 |
| Hvordan kan jeg se en DVD på en Linux OS Netbook? | Sss S | Laptops, Mobiles & PDA'er | 5 | 20 november 2008 12:00 |
| Thread Tools | |
| |