![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei ensimmäinen viesti tästä, olen ollut HAKU ostaa netbook mutta olen koko IT aloittelija, kun se tulee ostamaan uusia tietokoneita! Olen nähnyt Acer netbooks että tavoittelemme 1, mutta ei ole varma, onko tämä paras käydä? Olen saanut Dell tärkein pc täällä olen perheen ja Acer Aspire 1353XC kannettava tietokone, joka Ive oli atbout 4vuotta luulisin? Kannettavan tietokoneen on todella hidastumassa nyt Internet-yhteys menee päälle / pois, ole varma miksi. Kuinka kauan läppäreissä kestävät keskimäärin? Im jälkeen pienissä kannettavissa laptop / netbook käyttää kun ulos ja noin junissa UK vapaapäivät jne. selailuun foorumeilla, mikä kuvia edelleen mielestä säilö Memory Stick / SD-kortille. Id kiinni tärkeimmät kpl Online Shopping / pankki. I dont tiedä paljoakaan wifi mutta olen johtuu päivittää puhelimessa pian niin olisi myös saada mobiili laajakaista käyttää kanssa netbook kuin doesnt näytä olevan paljon wifi jossa asun? Onko netbooks kanssa rakennettu wifi? Vai minua parhaiten käyttämällä dongle? Onko tarkasteltava iphone mutta ei mitä Im jälkeen ja liian kallista! Hinta viisasta HAKU suunnilleen £ 250 ish markkaa, olisi odotettava Jan myynnin osalta vähennyksiä. Kaikki info / neuvot olisivat hyvin, ole varma mistä aloittaa HAKU todella! Kiitos Alison |
|
| |||
| |||
| Kanssa £ 250 budjetin ehdottomasti haluamme netbook ei läppäriin. Jos se on kirjaimellisesti kuvaat vain asiakirjoja ja Web-selailun jälkeen sinun ei tarvitse muuta kuin netbook anyway. Jos voisi venyä hieman I'd suositella Samsung NC10 klo £ 317 se on kaksi kertaa RAM-muistia on Acer A110 ja isompi kovalevy. Kuitenkin kiinni budjettiasi minun valinta olisi todennäköisesti Acer Aspire A150 Ab se toimii Linux, ei Windows joka on yleisesti parempana OS for netbooks, mutta jos et ole tottunut siihen se voi olla ärsyttävää, tai se voisi olla paras asia, että koskaan tapahtunut sinulle tai jyrkkä oppimiskäyrä - riippuu millainen ihminen olet
__________________ "Miksi he [PS3 Slim] kiinni UFO laskeutunut suorakulmion etsiä" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Thanks for the info ![]() Ovat olleet Selausliittymän tänään Currys ja PC World. Mielestäni tarvitaan jopa talousarvion hieman joten mainitsitte olisi ok hinta viisasta. From käsittelyssä arviot ja tutkitaan eri netbooks I sikäli kuin katsoa, että Advent 4213 ja Samsung NC10, siellä oli myös Dell Inspiron Mini 9, että olen tutustunut. Im käyttää Windows XP: n tähän vaan harkitsisi Linux - aina ilo saada käyttää uutta järjestelmää! Main käyttö olisi surfaavat forums / net ja osoittaa kuvia - Id ongelmia pitää niitä muistitikulla tallentaa tukkeutumisen esiin netbook (kuten Ive tehdä tietokone / main kpl tästä!) Id olen sävelet siitä liikaa. Joten molybdeenimarkkinoille valinnan välillä Adventtikonsertti ja Samsung. Id ongelmia saada PAYG dongle - 3 on yksi £ 97 12kuukautta Internet on - Id ole käyttöä kotona juuri silloin, kun niin pitäisi kestää jonkin aikaa, ei ole kiinnostunut tilaamalla 24 kuukauden sopimuksella. Tämän sanottuani 3 ei tarjoa minulle mobiili laajakaista £ 5 kuukaudessa, jos voin siirtää niille jotka Im pitämättä aika uusi puhelin. Vielä ole varma, mitä upotetun sim on. Il on näyttävät verkkoa ja tästä saadaksesi tietoa sekä netbooks ![]() Cheers Alison |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| The NC10 on ylivoimaisesti paras netbook markkinoilla heti, ja jos sinulla on siihen varaa on paras veto. En ole varma, millainen yhteys standardien ne mobile internet asioita käyttää - jos se on PCIMCA, olet todennäköisesti pois onnea. Nämä asiat on yleensä vain USB.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Useimmat niistä ovat USB anyway.
__________________ "Miksi he [PS3 Slim] kiinni UFO laskeutunut suorakulmion etsiä" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Sony VAIO W Netbook? | vitadellajan | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 3 | 23 lokakuu 2009 05:35 |
| Muuttaminen Windows XP: n Linux Netbook | haysey9 | Windows-käyttöjärjestelmät | 6 | 17th Feb 2009 16:39 |
| Onko tämä hyvä Netbook / Laptop? | Age of RKO | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 2 | 25. marraskuu 2008 13:16 |
| Pitäisikö minun ostaa netbook nyt tai myöhemmin? | Ed S | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 1 | 21. marraskuu 2008 12:35 |
| Miten voin katsoa DVD-Linux OS Netbook? | Sss S | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 5 | 20. marraskuu 2008 12:00 |
| Thread Tools | |
| |