mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Laptops, Mobiles & PDA's

Register

Hulp nodig met Netbook keuze aub!

Reply

Thread Tools
Old 18 december 2008, 14:38
Nieuw Lid Fractie

Default Hulp nodig met Netbook keuze aub!

Je eerste post hier, ik ben op zoek naar een netbook kopen, maar ben een totale IT-novice bij het kopen van nieuwe computers!

Ik heb de Acer netbooks de Aspire 1, maar niet zeker of dit het beste te gaan voor?

Ik heb een Dell pc belangrijkste deel ik hier met het gezin en een Acer Aspire 1353XC laptop die Ive had atbout 4 jaar denk ik? De laptop is echt vertragen nu, internetverbinding gaat aan / uit, niet zeker weet waarom. Hoe lang laptops hebben een gemiddelde?

Im na een kleine draagbare laptop / netbook te gebruiken wanneer uit en over op treinen UK vakanties etc, voor browsen forums, waardoor foto's op te bekijken, zou slaan op de Memory Stick / SD-kaart. Id vasthouden aan de belangrijkste pct voor online winkels en banken.

I dont weet veel over wifi, maar ben vanwege mijn telefoon binnenkort zou ook mobiel breedband te gebruiken met de netbook als er doesnt lijken veel wifi waar ik woon?

Zijn er netbooks met ingebouwde wifi? Of zou ik het best met behulp van een dongel?

Heb kijken iphone maar niet wat Im na en te duur!

Prijs verstandig kijken rond de £ 250 ish merk, zou wachten op de Jan de verkoop in het geval van verlagingen.

Elke info / advies zou geweldig zijn, niet weet waar te beginnen met het zoeken echt!

Dankzij Alison
Old 28 december 2008, 09:00
Donor Groep

Met een begroting van £ 250 u zeker willen een netbook geen laptop. Als dit letterlijk als u alleen voor documenten en web-browsen dan hoeft u niet meer dan een netbook anyway.

Als je een beetje kan rekken Ik raad de Samsung NC10 £ 317 heeft twee keer de hoeveelheid RAM-geheugen van de Acer A110 en een grotere harde schijf.

Toch kleven aan uw budget mijn keuze zou waarschijnlijk de Acer Aspire A150 Ab het draait op Linux, niet Windows, die het over het algemeen de voorkeur OS voor netbooks, maar als je niet aan gewend kon worden vervelend, of het kan het beste dat ooit is er met je gebeurd, of een steile leercurve - afhankelijk wat voor soort persoon je bent
Old 28 december 2008, 10:22
Nieuw Lid Fractie

Bedankt voor de info

Zijn voor een blader vandaag in Currys en PC World. Denk dat ik nodig om de begroting een beetje, zodat die u noemt zou ok prijs verstandig.

Van lezing reviews en kijken naar de verschillende netbooks ik zo ver als de uitstraling van de Advent 4213 en de Samsung NC10, was er ook een Dell Inspiron Mini 9 dat ik keek.

Im gebruiken om Windows XP, maar zou overwegen Linux - ontvang graag gebruiken om een nieuw systeem!

Belangrijkste gebruik zou surfen forums / netto en tonen foto's - Id problemen houden die op een memory stick opslaan verstopping van de netbook (zoals Ive gedaan met de laptop / main pct hier!) Id hebben i tunes op het ook.

Dus op het mo een keuze tussen de Advent en de Samsung.

Id problemen krijgen een omslagstelsel dongel - 3 hebben een voor £ 97 met 12 maanden toegang tot internet op - id niet gebruiken dat thuis net toen zo moet het laatst een tijdje niet enthousiast over het aanmelden voor een 24 maanden contract. Dat gezegd hebbende 3 deed mij mobiele breedband voor £ 5 per maand als ik naar hen die Im gezien als het tijd voor een nieuwe telefoon.

Nog steeds niet zeker wat er precies een embedded SIM is.

Wel eens een kijkje op het net en hier voor meer info over beide netbooks

Cheers Alison
Old 28 december 2008, 20:57
Donor Groep

De NC10 is veruit de beste netbook op de markt nu en als je kan veroorloven het is uw beste weddenschap.

Ik weet niet zeker wat voor soort verbinding normen die mobiel internet dingen gebruiken - als het PCIMCA, ben je waarschijnlijk van geluk. Deze dingen hebben meestal alleen USB.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "

Mijn Systeem: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Moederbord:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Geheugen:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Sound Card:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Hard Drive (s):
80GB + 500GB
Optische Drive (s):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Koeling:
4x 120mm Yate Loon-200mm + top
Netwerk / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 29 december 2008, 04:55
Donor Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Carbon View Post
Ik weet niet zeker wat voor soort verbinding normen die mobiel internet dingen gebruiken - als het PCIMCA, ben je waarschijnlijk van geluk. Deze dingen hebben meestal alleen USB.
De meeste van hen zijn USB anyway.

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Sony VAIO W Netbook? vitadellajan Laptops, Mobiles & PDA's 3 23 oktober 2009 05:35
Overstappen naar Windows XP Linux op Netbook haysey9 Windows besturingssystemen 6 17 feb 2009 16:39
Is dit een goede Netbook / laptop? Leeftijd van RKO Laptops, Mobiles & PDA's 2 25 nov 2008 13:16
Moet ik kopen netbook NU of later? Ed S Laptops, Mobiles & PDA's 1 21 nov 2008 12:35
Hoe kan ik kijken naar een DVD in een Linux OS Netbook? Sss S Laptops, Mobiles & PDA's 5 20 nov 2008 12:00
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.