rzadziej kapitałowych

Magazine
Go Back   Komputer Juice > Sprzęt komputerowy > Laptopy, Telefony i Akcesoria

Register

Pomoc potrzebne z Netbook wyboru proszę!

Reply

Narzędzia wątku
Old 18 grudnia 2008, 14:38
Nowe państwa grupy

Default Pomoc potrzebne z Netbook wyboru proszę!

Witam pierwszy post tutaj, byłem chce kupić netbook, ale jestem w sumie IT nowicjuszem, jeśli chodzi zakupu nowych komputerów!

Widziałem w netbooks Acer Aspire 1, ale nie masz pewności, czy to jest najlepszy, aby przejść do?

I have got a Dell głównych szt. akcji I tutaj z rodziną i laptop Acer Aspire 1353XC który Ive miał atbout 4 lata Chyba? Laptop jest bardzo spowalnia teraz, połączenie z internetem jest on / off, nie wiesz dlaczego. Jak długo laptopów ostatnie średnio?

Im po mały laptop / netbook wykorzystywać przy obecnie w pociągach i na temat Wielkiej Brytanii święta itp., do przeglądania forum, umieszczając zdjęcia do wyświetlenia, by przechowywać na karcie pamięci Memory Stick / SD. Id kij do głównego komputera za zakupy online / bankowego.

I dont know much o wifi, ale jestem w wyniku aktualizacji mój telefon tak szybko dostać się również do korzystania z mobilnych usług szerokopasmowych z netbook, ponieważ nie robi wydaje się być znacznie wifi gdzie ja mieszkam?

Czy istnieją jakieś netbooks wyposażony w wifi? Albo bym najlepiej z wykorzystaniem dongle?

Czy spojrzenie na iPhone, ale nie po co Im i zbyt drogie!

Cena mądrego patrzenia na około £ 250 ish towarowego, będzie czekać na Jana sprzedaży w przypadku redukcji.

Wszelkie info / doradztwo byłoby świetnie, nie wiesz, od czego zacząć się naprawdę!

Dzięki Alison
Old 28 grudnia 2008, 09:00
Grupa dawcy

Z £ 250 budżecie zdecydowanie nie chcą netbook laptopa. Jeśli jest dosłownie jak można opisać tylko dokumenty i przeglądać strony WWW nie musisz więcej niż netbook anyway.

Jeżeli można rozciągnąć trochę I'd zalecić Samsung NC10 £ 317 na to dwa razy RAM z Acer A110 i większy dysk twardy.