mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Laptops, Mobiles & PDA'er

Register

Hjælp med Philips x50 / twinhead stylebook 12D

Reply

Thread Tools
Old 1 februar 2008, 16:00
Ny Medlem Gruppen

Default Hjælp med Philips x50 / twinhead stylebook 12D

Hej, har brug for lidt hjælp med min laptop som nævnt ovenfor. Da jeg kom til at skifte det en den anden dag, alt jeg fik var den blå power lys (nederst til venstre). Jeg tog batteriet ud, og var i stand til at tænde med AC-kabel. Derefter sætte batteriet tilbage i med henblik på justering.
Nu kan jeg ikke få maskinen til at tænde af batteri eller lysnet, og jeg leder efter noget hjælp, før jeg går til at købe et nyt batteri

Håber nogen kan hjælpe

Iain
Old 3 februar 2008, 15:23
Donor-Gruppen

Default Hjælp med Philips x50 / twinhead stylebook 12D

Det lyder som om batteriet har kortsluttet den bærbare computer og sin nu brød, hvis du ikke få det at arbejde med lysnettet alene, skal du få en professionel til at ordne det, og håber det kun strømforsyningen.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.