mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Laptops, Mobiles & PDA's

Register

Reply

Thread Tools
Old 1 februari 2008, 16:00
Nieuw Lid Fractie

Hallo, wat hulp nodig met mijn laptop, zoals hierboven vermeld. Toen ik ging er een schakelaar de andere dag alles wat ik kreeg was het blauwe lampje (links onder). Ik haalde de batterij en was in staat om over te schakelen op met de AC-kabel. Zet dan de batterij terug in met de bedoeling om opnieuw te kalibreren.
Nu kan ik niet krijgen van de machine in te schakelen door de batterij of stopcontact en ben op zoek naar wat hulp voordat ik naar een nieuwe batterij te kopen

Hoop dat iemand kan helpen

Iain
Old 3 februari 2008, 15:23
Donor Groep

het klinkt als de batterij is kortsluiting in de laptop en zijn nu brak als u cant get it werken met het lichtnet staan, zal je nodig hebt om een professional aan het probleem te verhelpen en hopen dat zijn alleen de voeding.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.