mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer

Register

Hjelp med Philips x50 / twinhead stylebook 12D

Reply

Thread Tools
Old 1st 2008 Feb, 16:00
New Member Group

Default Hjelp med Philips x50 / twinhead stylebook 12D

Hei, trenger litt hjelp med min laptop som nevnt ovenfor. Når jeg gikk for å slå den en den andre dagen alt jeg fikk var blå makt lys (nederst til venstre). Jeg tok ut batteriet og var i stand til å slå på med AC kabel. Deretter sette batteriet tilbake på med den hensikt å rekalibreres.
Nå kan jeg ikke få maskinen til å slå på ved batteriet eller MAINS og er ute etter litt hjelp før jeg går å kjøpe et nytt batteri

Håper noen kan hjelpe

Iain
Old 3dje Feb 2008, 15:23
Donor Group

Default Hjelp med Philips x50 / twinhead stylebook 12D

Det høres ut som at batteriet har shorted den bærbare datamaskinen og dens nå blakk hvis du skrånende bli den å arbeide med MAINS alene, må du bli en profesjonell å løse det og håper det bare Strømforsyning.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Philips Freevent x51 Windows Sett smeggedup Windows-operativsystemer 2 17 februar 2009 08:32
Drivere for Philips Freeline X40 UkGamer Multimedia & Kodeker 3 28 juni 2008 14:29
Wanted: Philips Freevents x51 Recovery Disk chrismass1 Windows-operativsystemer 4 4 mai 2008 08:01
Philips Freevents X50 Power Issue lloydy23 Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer 2 22 april 2008 04:26
Bytte harddisk på Philips Freevents laptop chrismass1 Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer 4 10 oktober 2007 09:24
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.