![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, trenger litt hjelp med min laptop som nevnt ovenfor. Når jeg gikk for å slå den en den andre dagen alt jeg fikk var blå makt lys (nederst til venstre). Jeg tok ut batteriet og var i stand til å slå på med AC kabel. Deretter sette batteriet tilbake på med den hensikt å rekalibreres. Nå kan jeg ikke få maskinen til å slå på ved batteriet eller MAINS og er ute etter litt hjelp før jeg går å kjøpe et nytt batteri Håper noen kan hjelpe Iain |
|
| |||
| |||
| Det høres ut som at batteriet har shorted den bærbare datamaskinen og dens nå blakk hvis du skrånende bli den å arbeide med MAINS alene, må du bli en profesjonell å løse det og håper det bare Strømforsyning. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Philips Freevent x51 Windows Sett | smeggedup | Windows-operativsystemer | 2 | 17 februar 2009 08:32 |
| Drivere for Philips Freeline X40 | UkGamer | Multimedia & Kodeker | 3 | 28 juni 2008 14:29 |
| Wanted: Philips Freevents x51 Recovery Disk | chrismass1 | Windows-operativsystemer | 4 | 4 mai 2008 08:01 |
| Philips Freevents X50 Power Issue | lloydy23 | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 2 | 22 april 2008 04:26 |
| Bytte harddisk på Philips Freevents laptop | chrismass1 | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 4 | 10 oktober 2007 09:24 |
| Thread Tools | |
| |