mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer

Register

Hjälp med Philips x50 / twinhead stylebook 12D

Reply

Thread Tools
Old 1 Februari 2008, 16:00
New Member Group

Default Hjälp med Philips x50 / twinhead stylebook 12D

Hej, behöver lite hjälp med min laptop som nämns ovan. När jag gick för att byta det en häromdagen allt jag fick var den blå strömlampan (nederst till vänster). Jag tog ut batteriet och kunde slå på med AC-kabel. Lägg sedan in batteriet i med avsikt att justera.
Nu kan jag inte få maskinen att sätta på med batteri eller elnätet och jag söker lite hjälp innan jag går och köper ett nytt batteri

Hoppas någon kan hjälpa

Iain
Old 3 februari 2008, 15:23
Givargruppen

Default Hjälp med Philips x50 / twinhead stylebook 12D

det låter som att batteriet har kortslutits den bärbara datorn och nu bröt Om du inte kan få den att arbeta med elnätet ensam, måste du få en professionell för att fixa det och hoppas det bara powersupply.
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Philips Freevent X51 Windows Re-install smeggedup Windows-operativsystem 2 17 februari 2009 08:32
Drivrutiner för en Philips Freeline x40 UkGamer Multimedia & Codecs 3 28 juni 2008 14:29
Sökes: Philips Freevents X51 Recovery Disk chrismass1 Windows-operativsystem 4 4 maj 2008 08:01
Philips Freevents X50 Power Utgåva lloydy23 Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer 2 22 april 2008 04:26
Byta hårddisk på Philips Freevents laptop chrismass1 Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer 4 10 oktober 2007 09:24
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.