![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej, behöver lite hjälp med min laptop som nämns ovan. När jag gick för att byta det en häromdagen allt jag fick var den blå strömlampan (nederst till vänster). Jag tog ut batteriet och kunde slå på med AC-kabel. Lägg sedan in batteriet i med avsikt att justera. Nu kan jag inte få maskinen att sätta på med batteri eller elnätet och jag söker lite hjälp innan jag går och köper ett nytt batteri Hoppas någon kan hjälpa Iain |
|
| |||
| |||
| det låter som att batteriet har kortslutits den bärbara datorn och nu bröt Om du inte kan få den att arbeta med elnätet ensam, måste du få en professionell för att fixa det och hoppas det bara powersupply. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Philips Freevent X51 Windows Re-install | smeggedup | Windows-operativsystem | 2 | 17 februari 2009 08:32 |
| Drivrutiner för en Philips Freeline x40 | UkGamer | Multimedia & Codecs | 3 | 28 juni 2008 14:29 |
| Sökes: Philips Freevents X51 Recovery Disk | chrismass1 | Windows-operativsystem | 4 | 4 maj 2008 08:01 |
| Philips Freevents X50 Power Utgåva | lloydy23 | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 2 | 22 april 2008 04:26 |
| Byta hårddisk på Philips Freevents laptop | chrismass1 | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 4 | 10 oktober 2007 09:24 |
| Thread Tools | |
| |