![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi Guys, Sen minun 1. postitse tästä! Minun täytyy saada Laptop työstä, mieluiten Erittäin pieni, kevyt ja hyvä katsoja. Sellaisenaan En todellakaan halua Sony Vaio. Ainoa ongelma on se, että minun täytyy olla kannettava tietokone, jossa on näyttö, joka tukee vähintään 1280x1024 (SXGA) Tiedän, että Vaio tapaavat olla laajakuvamuoto mutta en voi löytää joka ylittää 1280x800. Jos joku tietää jonkin Vaio, joka tukee tätä päätöslauselmaa? Hinta ei todellakaan ole ongelma. ![]() Mitään neuvoja tai kommentteja erittäin tyytyväinen. James. |
|
| |||
| |||
| Anteeksi, minun olisi pitänyt sanoi En halua mennä niin suuri kuin 17 "näyttö. Pienempi on parempi |
|
| |||
| |||
| Minusta se kuulostaa eräänlainen mahdotonta. 14.1 on todennäköisesti niin pieni kuin seulat get (voit saada 12 "Luulen), mutta TFT / LCD-näytöissä on" native "maksimi resoluutio, ja että tällainen päätöslauselma on natiiville on 19" näytön, kun taas 17 "-näyttö on 1024x768 mielestäni. Joten olen sitä mieltä, sinun on ehkä ratkaista varten 1280x800 |