![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hey Jeg har for nylig købt en bærbar computer, Acer stræbe 5720.137 Processor Intel Core 2 Duo Processor modelnummer T5250 Processorhastighed 1.5 GHz Processor bus 667 MHz Processor cache 2 MB Memory (RAM) 2048 MB Storage (harddisk) 160 GB OS Vista Home Premium Skærmkort: Intel ® Graphics Media Accelerator (GMA) X3100 1. spekulerer på, om jeg kan køre spil som kræver 2ghz mindste processor, når jeg har 1,5 x 2: S? 2. nylig købt Kane & Lynch: Dead Men minimumskrav ... OS: Vista eller XP processor: 2 GHz Hukommelse: 1GB RAM, 7 GB fri (ingen problem lol) Skærmkort: 128MB NVIDIA 6600 eller bedre ati x1300 eller bedre spillet belastninger op fine, menuer er fine, de cutscenes er forskellige hver gang cuz u kan se gennem ting og kram ... Game spiller forfærdeligt alt er et let blueish farve, bortset fra mennesker og biler osv. er næsten usynlig, og du kan se igennem alt på toppen af, at dens lidt langsom Jeg troede, at jeg købte en god bærbar, måske spillet kræver en bedre skærmkort, som jeg vil få, hvis det er nødvendigt, men hvad skal jeg gøre?? ahhhhhh bare wana vide hvis kortet Thats proble cuz jeg ingen indbygget i dem, er crap selvom dette en ring for at få T & L stadig dont lyd state of the art gør det, Intel Graphics media accelerator ... : | Håber jeg, dual core 1,5 GHz er nok til at køre spillet, bør dens den nye teknologi lol forhåbentlig sin jus et skærmkort jeg har brug for 3. Kan skærmkortene være let installeret i bærbare computere? Thanks a lot! hjælp værdsat! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Games har brug for gode grafikkort, bærbare computere ikke har dem og kan ikke opgraderes.
| |||
| |||
| Im undrende hvorfor u købt en lappie til at spille spil på? bare goto valgmuligheder og indstille lyd og video til deres laveste indstillinger, kan du også prøve og stoppe alle kørende processer, der bruger hukommelse, (bet u fik nordpå på det) selvom du fik 1MB mem vista vil spise 512k af, at før engang blinke. Citat:
|
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Video Card RAM - laptop skærmkort sutte | elioenai | Grafikkort & Monitors | 3 | 15 marts 2009 14:49 |
| Videospilprogrammer pistol prototye (tidlige stadier) | cheesepuff | PC & Console Gaming | 7 | 12 januar 2009 14:21 |
| Jeg vil gerne bruge mit lager skærmkort og min opgradere skærmkortet toget | demon102 | Grafikkort & Monitors | 3 | 2 august 2008 13:32 |
| Gitter - awsome i spil racing video jeg lavede | cheesepuff | PC & Console Gaming | 5 | 7 juni 2008 13:03 |
| Spil problemer, mener, at det er grafikkortet | jakobi2006 | Grafikkort & Monitors | 4 | 14th Dec 2007 08:24 |
| Thread Tools | |
| |