![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hey ik heb onlangs kocht een laptop, Acer Aspire 5720.137 Processor Intel Core 2 Duo Processor typenummer T5250 Processor snelheid van 1,5 GHz Bus processor 667 MHz Processor cache 2 MB Memory (RAM) 2048 MB Opslag (harde schijf) 160 GB OS Vista Home Premium Videokaart: Intel ® Graphics Media Accelerator (GMA) X3100 1. me af of ik kan lopen spellen die minimaal 2GHz processor, toen heb ik 1,5 x 2: S? 2. Onlangs kocht Kane & Lynch: dode mannen minimumeisen ... OS: vista of xp Processor: 2 GHz Geheugen: 1GB RAM, 7 GB vrije (geen probleem lol) Videokaart: 128mb nvidia 6600 of beter ati x1300 of beter het spel laadt prima, menu's zijn prima, de Cutscenes verschillend zijn elke keer cuz u kunt zien door middel van dingen en spullen ... Game speelt verschrikkelijk alles is een licht blauwige kleur met uitzondering van mensen en auto's etc zijn bijna onzichtbaar en je kunt zien door middel van alles boven op dat haar een beetje traag Ik dacht dat ik kocht een goede laptop, misschien het spel vereist een betere videokaart die ik zal krijgen als dat nodig is, maar wat moet ik doen? Ahhhhhh wana gewoon weten of haar de kaart thats de problemen cuz i geen gebouwd in zijn crap, zelfs al is dit een ontwikkeling te hebben T & L nog dont geluid stand van de techniek is het, Intel Graphics Media Accelerator ... : | Ik hoop dual core 1.5GHz is genoeg om het spel, moet zijn de nieuwe technologie lol, hopelijk zijn jus een videokaart ik nodig heb 3. Kan videokaarten gemakkelijk worden geïnstalleerd in laptops? Thanks a lot! hulp op prijs gesteld! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Games moeten goede grafische kaarten, laptops beschikken niet over hen en niet kunnen worden opgewaardeerd.
| |||
| |||
| Im me af waarom u kocht een lappie om spelletjes op? goto net de opties en de audio en video aan hun laagste instellingen, kunt u ook proberen te stoppen met alle actieve processen die gebruikmaken van het geheugen (inzet u got noorden op) hoewel je 1MB mem Vista eten 512k van dat voordat zelfs knipperen. Citaat:
|