![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei Jeg har nylig kjøpt en bærbar Acer aspire 5720.137 Prosessor Intel Core 2 Duo Prosessor modellnummeret T5250 Prosessorhastighet 1.5 GHz Prosessor buss 667 MHz Prosessor cache 2 MB (RAM) 2048 MB Lagring (harddisk) 160 GB OS Vista Home Premium Grafikkort: Intel ® Graphics Media Accelerator (GMA) X3100 1. lurer på om jeg kan kjøre spill som krever 2ghz minimum prosessor, når jeg har 1.5 x 2: S? 2. nylig kjøpte Kane & Lynch: Dead Men minstekravene ... OS: Vista eller XP Prosessor: 2 GHz Minne: 1GB RAM, 7 gb gratis (ikke noe problem lol) Grafikkort: 128MB nvidia 6600 eller bedre ati x1300 eller bedre spillet laster opp fine, menyene er fine, de cutscenes er forskjellige hver gang cuz u kan se gjennom ting og sånt ... Kamp spiller forferdelig alt er lett blueish farge bortsett fra folk og biler osv. er nesten usynlig, og du kan se gjennom alt på toppen av at litt treg Jeg trodde jeg kjøpte en god laptop, kanskje spillet krever en bedre skjermkort som jeg vil få hvis det er nødvendig, men hva skal jeg gjøre? ahhhhhh bare wana vite hvis kortet dvs de problem cuz i no innebygd som er crap, selv om dette er ment å ha t & l fremdeles dont lyd state of the art gjør det, Intel Graphics Media Accelerator ... : | Jeg håper dual core 1.5ghz er nok til å kjøre spillet, bør den nye teknologien lol, forhåpentligvis sin jus et skjermkort jeg trenger 3. Kan skjermkort enkelt installeres på bærbare datamaskiner? Thanks a lot! hjelpe verdsatt! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Spill trenger gode grafikkort, laptopper ikke har dem, og kan ikke oppgraderes.
| |||
| |||
| Im undrer hvorfor u kjøpte en lappie å spille på? bare GOTO alternativene og angi lyd og video til sin laveste innstillinger, kan du også prøve å stoppe alle prosesser som kjører som bruker minne, (bet u fikk nord på den) selv om du fikk 1MB mem vista vil spise 512k av det før selv blinke. Sitat:
|