![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej Jag har nyligen köpt en bärbar dator, Acer eftersträvar 5720.137 Processor Intel Core 2 Duo Processor modellnumret T5250 Processor hastighet 1.5 GHz Processor buss 667 MHz Processor cache 2 MB Minne (RAM) 2048 MB Lagring (hårddisk) 160 GB OS Vista Home Premium Grafikkort: Intel ® Graphics Media Accelerator (GMA) X3100 1. undrar om jag kan köra spel som kräver minst 2 GHz processor, när jag har 1,5 x 2: S? 2. nyligen köpt Kane & Lynch: Dead män minimikrav ... OS: Vista eller XP Processor: 2 GHz Minne: 1GB RAM, 7 GB ledigt (inga problem lol) Grafikkort: 128MB NVIDIA 6600 eller bättre ATI X1300 eller bättre spelet laddar upp bra, menyerna är fina, de cutscenes är olika varje gång cuz u kan se igenom saker och sånt ... Game spelar hemskt allting är ett ljus BLÅAKTIG färg undantag från människor och bilar etc är nästan osynligt och du kan se igenom allt på toppen av att dess lite långsam Jag trodde att jag köpte en bra bärbar dator, kanske spelet kräver ett bättre grafikkort som jag kommer att få om det behövs men vad ska jag göra? ahhhhhh just wana vet om kortet thats de problem cuz jag inte byggdes som är skit, även om detta en utveckling som har T & L fortfarande dont ljudet av den senaste tekniken gör det, Intel Graphics media accelerator ... : | Jag hoppas dual core 1.5GHz är tillräckligt för att köra spelet, bör dess den nya tekniken lol, förhoppningsvis sin jus ett grafikkort jag behöver 3. Kan grafikkort kan lätt installeras i bärbara datorer? Tack så mycket! Hjälp uppskattas! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Spel behöver bra grafikkort, bärbara datorer inte har dem och kan inte uppgraderas.
| |||
| |||
| Im undrar varför u köpt en lappie att spela spel på? just goto alternativen och ställa in ljud och video till sin lägsta inställningar du också försöka stoppa alla pågående processer som använder minne, (bet u fick norr om den) även om du har 1MB mem vista äter 512K för att innan ens blinka. Citat:
|
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Grafikkort RAM - laptop grafikkort suger | elioenai | Grafikkort & Skärmar | 3 | 15 mars 2009 14:49 |
| Video Game pistol prototye (tidiga) | cheesepuff | PC & Console Gaming | 7 | 12 januari 2009 14:21 |
| Jag vill använda mitt lager grafikkort och min uppgradera grafikkortet Toget | demon102 | Grafikkort & Skärmar | 3 | 2 august 2008 13:32 |
| Grid - awsome i spelet racing video jag gjorde | cheesepuff | PC & Console Gaming | 5 | 7 juni 2008 13:03 |
| Spelproblem, tror det är grafikkortet | jakobi2006 | Grafikkort & Skärmar | 4 | 14 december 2007 08:24 |
| Thread Tools | |
| |