![]() |
|
| |||
| |||
| Hej der, Jeg har problemer med at oprette for at få e-mails fra min hotmail ACC sendt til min Nokia E71, jeg kan gennemføre sine ikke pop3 eller imap støttet, men er der nogen måde at runde dette uden at skulle betale for det? som jeg har været på nogle websteder, der siger, at de har gratis downloads for pop3 ACC's men der altid synes at være en fange og skal betale en eller anden måde? Hilsen Simon |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hotmail ikke yder støtte til 3. part klienter, skal du besøge hotmail og login.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Selv hvis der var et program du kan bruge gratis, det vil omfatte at downloade e-mails til din telefon, hvilket vil koste dig, fordi det er ved hjælp af internet-båndbredde.
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Nokia E71-Email Kundeanmeldelser | robina80 | Laptops, Mobiles & PDA'er | 1 | 23 april 2009 10:23 |
| Nokia PC Suite sucks | Mike0001 | Laptops, Mobiles & PDA'er | 8 | 9. nov 2008 09:56 |
| Nokia Nano | mrdaveyk | Laptops, Mobiles & PDA'er | 3 | 22. maj 2008 13:08 |
| Dumt spørgsmål om Nokia N95 8GB | Jimmy Hat | Off Topic Discussion | 2 | 24 november 2007 14:41 |
| Er Nokia N95 støtte MSN Messenger | drcool379 | Laptops, Mobiles & PDA'er | 1 | 18 marts 2007 02:17 |
| Thread Tools | |
| |