![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Moi, olen vaikeuksia perustamisesta on sähköposteja minun hotmail acc lähetetään minun Nokia E71, ymmärrän sen ei pop3 tai imap tuettava, mutta se ei millään tavalla kierroksella tämän joutumatta maksamaan siitä? kuten olen ollut joitakin sivustoja, jotka sanovat, että heillä on vapaa ladattavat pop3 ACC: n, mutta aina tuntuu olevan kiinni ja niiden on maksettava tavalla tai toisella? Terveisin Simon |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hotmail ei tarjoa tukea 3rd party asiakkaita, sinun täytyy vierailla hotmail ja kirjautumisen yhteydessä.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vaikka oli ohjelmalla voi käyttää ilmaiseksi, se sisältää ladata sähköpostiviestit puhelimeen, mikä maksaa, koska se käyttää Internet-kaistanleveys.
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Nokia E71-Sähköpostiohjelmaluettelon | robina80 | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 1 | 23. Huhtikuu 2009 10:23 |
| Nokia PC Suite on perseestä | Mike0001 | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 8 | 9. marraskuu 2008 09:56 |
| Nokia Nano | mrdaveyk | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 3 | 22. toukokuuta 2008 13:08 |
| Typerä kysymys, Nokia N95 8GB | Jimmy Hat | Off Topic Discussion | 2 | 24. marraskuu 2007 14:41 |
| Onko Nokia N95 tuki MSN Messenger | drcool379 | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 1 | 18th Mar 2007 02:17 |
| Thread Tools | |
| |