![]() |
|
| |||
| |||
| Hallo, ik heb problemen met het opzetten van e-mails te hebben van mijn hotmail acc verzonden naar mijn Nokia E71, besef ik haar geen pop3 of imap ondersteund, maar is er geen manier om dit zonder te moeten betalen? als ik heb gehad op sommige sites die zeggen dat ze gratis downloads voor pop3 acc, maar er altijd lijkt te zijn de vangsten en moeten een of andere manier betalen? Groeten Simon |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hotmail bieden geen ondersteuning voor 3rd party clients, moet je hotmail en login te bezoeken.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Zelfs indien er een programma dat u kan gratis gebruik maken, zou het ook downloaden van de e-mails naar de telefoon, die u zou kosten, omdat het internet met behulp van bandbreedte.
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Nokia E71-Email Client | robina80 | Laptops, Mobiles & PDA's | 1 | 23 apr 2009 10:23 |
| Nokia PC Suite sucks | Mike0001 | Laptops, Mobiles & PDA's | 8 | 9 Nov 2008 09:56 |
| Nokia Nano | mrdaveyk | Laptops, Mobiles & PDA's | 3 | 22 mei 2008 13:08 |
| Domme vraag over de Nokia N95 8GB | Jimmy Hat | Off Topic Discussie | 2 | 24 nov 2007 14:41 |
| Is de Nokia N95 ondersteuning voor MSN Messenger | drcool379 | Laptops, Mobiles & PDA's | 1 | 18 mrt 2007 02:17 |
| Thread Tools | |
| |