![]() |
|
| |||
| |||
| Hei, Jeg har problemer med å sette opp å få e-post fra min hotmail ACC sendt til min Nokia E71, jeg innser det ikke POP3-eller IMAP-støtte, men er det noen vei rundt dette uten å måtte betale for det? som jeg har vært på enkelte områder som sier de har gratis nedlastinger for pop3 ACC's men det alltid synes å være en fange og må betale en eller annen måte? Hilsen Simon |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hotmail tilbyr ikke støtte for 3. parts kunder, må du gå Hotmail og pålogging.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Selv om det var et program du kan bruke gratis, ville det ta å laste ned e-postmeldinger til telefonen, noe som vil koste deg fordi den bruker internett båndbredde.
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Nokia E71-Epost klient | robina80 | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 1 | 23 april 2009 10:23 |
| Nokia PC Suite suger | Mike0001 | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 8 | 9 november 2008 09:56 |
| Nokia Nano | mrdaveyk | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 3 | 22 mai 2008 13:08 |
| Dumme spørsmål om Nokia N95 8GB | Jimmy Hat | Av Emne Diskusjon | 2 | 24 nov 2007 14:41 |
| Har Nokia N95 støtter MSN Messenger | drcool379 | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 1 | 18 mars 2007 02:17 |
| Thread Tools | |
| |