![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har brukt bærbare Dell men når jeg vil skrive @ i cant årsak når jeg trykker shift med q vil det bli Sp ikke @ dette proplem med alle nøklene Hva kan jeg gjøre for å soulve denne proplem |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Skift og q er ment å gjøre store bokstaver, dvs.: Q
| |||
| |||
| noe faktisk brevet vil dra med skiftarbeid .... hva tastaturlayouten har du? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| På amerikansk tastaturlayouter å få "@"-symbolet er det "shift 2" (2 øverst på tastaturet, ikke på numpad) men med britiske stil er det "Shift + '". utgangspunktet bare se deg rundt tastaturet for nøkkelen med "@"-symbolet på den, så hvis det er til toppen venstre på tasten (sammen med en annen bokstav / symbol) må du også trykke på "Shift", hvis det står i øverst til høyre, må du også trykke på "Alt Gr" laptopper har også en annen keyset hvis "@"-symbolet er farget (lilla / blå på alle bærbare maskiner jeg har sett) må du også trykke på "Fn"-tasten .
| |||
| |||
| Først lære å stave! Hvordan har du skrive det nå? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Høres ut som tysk tastaturlayouten.
| |||
| |||
| Kanskje de kopieres og limes det fra et sted på nettet som de ikke kunne jobbe ut med tastaturet, synes du det? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Dell 1525 laptop Motherboard erstatning | parmo | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 3 | 9 september 2009 08:52 |
| Prøver å installere ny harddisk i dell laptop | jasah | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 2 | 28 mai 2009 05:52 |
| Dell Laptop Network Connectivity Issues | Ltcompt21 | Nettverk, modem og VoIP | 11 | 26 mars 2009 07:33 |
| Dell Inspiron 6400 Laptop ulike problemer | Erbowman | General Hardware Chat | 10 | 25 mars 2009 18:03 |
| Hvor mye er min dell laptop verdt? | Krazyjoony | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 1 | 21 nov 2008 09:43 |
| Thread Tools | |
| |