![]() |
|
| |||
| |||
| Jag har använt bärbara dell men när jag vill skriva @ I cant orsaka när jag trycker på skift med q det kommer att Q inte @ detta proplem med alla nycklar Vad kan jag göra för att soulve detta proplem |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Skift och q är tänkt att till stora bokstäver, dvs Q
| |||
| |||
| aktuell skrivelse wil dra med skift .... vad tangentbordslayouten har du? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Den amerikanska tangentbordslayouter att få "@" symbol det är "Shift 2" (de 2 högst upp på tangentbordet och inte på numpad) men med brittiska stilen det är "Shift + '". i princip bara titta runt tangentbordet för nyckeln med "@" symbol på sig, sedan om det är till vänster av de viktigaste (tillsammans med en annan bokstav / symbol) måste du också trycka på "Shift", om det är i längst upp till höger måste du också trycka på "Alt Gr" bärbara datorer har också en annan keyset om "@" symbol är färgade (lila / blå på alla laptops jag har sett) så måste du också trycka på "Fn"-tangenten .
| |||
| |||
| Första lära sig att stava! Hur ska du skriva det nu? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Låter som tyska tangentbordslayouten.
| |||
| |||
| Kanske de kopieras och klistras in från någonstans på nätet som de inte kunde arbeta ut det med tangentbordet, tycker du om det? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|