mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Laptops, Mobiles & PDA'er

Register

Hvordan kan jeg se en DVD på en Linux OS Netbook?

Reply

Thread Tools
Old 20 November 2008, 07:34
Ny Medlem Gruppen

Default Hvordan kan jeg se en DVD på en Linux OS Netbook?

Jeg købte en Acer en Netbook i linux. men det har ikke en DVD-spiller nok så hvordan vil se en DVD i. Please help.

her er Netbook -- http://www.pcworld.co.uk/martprd/sto...&category_oid =
Old 20 November 2008, 07:40
Ny Medlem Gruppen

Jeg har haft et kig på stedet, og det dosent sige, hvis den har et dvd-drev, så hvis den dosis hente halte og prøv at boot cd

virker for mig på min laptop
Old 20. november 2008, 08:00
Administrator Gruppen

Du vil få brug for en vis form for multimedia-afspiller, til at køre DVD, hvis du har det fysiske drev.

Mit system: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Bundkort:
HP nForce 560
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (r):
Nvidia 7150M Mobilanlæg Integreret
Lydkort:
5.1 Mobilanlæg Integreret
Harddisk (e):
250 GB 5400RPM SATA300
Optisk drev (r):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Sag / PSU:
Stock HP
Køling:
Stock HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 20 November 2008, 08:26
Donor-Gruppen

Netbooks ikke har DVD-drev, men du kan få eksterne USB drev og indkapslinger billigere.

Der er mange Linux MMS programmer. Du skal installere dvdcss modul sandsynligvis at dekryptere dvd'er.

Old 20 November 2008, 10:30
Ny Medlem Gruppen

hvad variant af Linux, du hav for at gå til deres hjemmeside og få en liste over hardware drev de har, eftersom de fleste dvd'er ikke har Linux format, download-afspiller fra deres site, kan du også downloade en software kaldet Crossover, kan du spille alle populære format i Linux uanset Window Media Player eller Hurtig tid, ved at hente VLC for liux det vil åbne ethvert medie format:

http://www.videolan.org/vlc/
Old 20. november 2008, 12:00
Ny Medlem Gruppen

Du behøver ikke. Det behøver ikke komme med et optisk drev.

Du kan købe en ekstern dvd-rom, og sæt den i USB-porten. Jeg er ikke sikker på, hvilken form for konfiguration, der ville tage at få operativsystemet til at genkende den, installere de korrekte drivere, osv., og du ville være nødt til at tilslutte den til en stikkontakt for magt.

Du kan bruge en anden computer til at rippe en DVD og omdanner det til video fil som f.eks. Mpg eller. Avi, og derefter sætte den pågældende fil på et flash-drev og se den med Media Player.

Nogle tjenester giver dig mulighed for at downloade film-filer eller se dem på deres hjemmeside (NetFlix).

Disse er dine kun 3 valgmuligheder jeg kan tænke på.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Er der en Linux-distribution, der lærer Du Linux pest79456 Linux & Alternative OS 2 23 april 2009 13:26
Skift til Windows XP fra Linux på Netbook haysey9 Windows-operativsystemer 6 17 februar 2009 16:39
Installer Windows Over Linux på HP Compaq 2133 Netbook gmcomputerservices Windows-operativsystemer 5 17 februar 2009 06:39
Hjælp nødvendigt med Netbook valg please! alisont Laptops, Mobiles & PDA'er 4 29th Dec 2008 04:55
Bør jeg købe Netbook nu eller senere? Ed S Laptops, Mobiles & PDA'er 1 21. nov 2008 12:35
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.