![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| ostin acer yksi netbook vuonna linux. mutta se ei ole dvd toisto vehje niin miten katsella dvd sisään Ole hyvä ja auta. tässä on netbook -- http://www.pcworld.co.uk/martprd/sto...&category_oid = |
|
| |||
| |||
| Minulla on ollut tarkastella sivuston ja se dosent sanoa, jos se on DVD-asema, jos se annos ladata veltolta ja yritä että boot cd toimii minua kannettava tietokone |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Olet menossa tarvitsevat jonkinlaista multimedia soitin, joka kestää DVD olettaen, sinulla on fyysinen asemaan.
| |||
| |||
| Netbooks ei ole DVD-asemat, mutta voit saada ulkoinen USB-asemat ja aitauksia halvemmalla. On olemassa monia Linux multimedia ohjelmat. Sinun tulee asentaa dvdcss moduuli todennäköisesti pura DVD-levyjä.
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| |||
| |||
| mitä maku Linux, sinun hav mennä niiden sivuston ja saat listan laitteisto ajaa ne ovat koska useimmat DVD-levyt eivät ole Linux-muodossa, lataa soittimen niiden sivuilla voi myös ladata softwar sanottu crossover, voit pelata mitä tahansa suosittu muodossa Linux olipa Window Media Player tai Quick Time, lataa VLC varten liux se avaa Media Format: http://www.videolan.org/vlc/ |
|
| |||
| |||
| Et. Se ei tule, joiden optinen asema. Voisi ostaa ulkoinen DVD-ROM ja kytke se tietokoneen USB-porttiin. En ole varma, millaisen kokoonpanon, joka olisi toteutettava, jotta käyttöjärjestelmä tunnista sitä, asentaa oikean kuljettajat jne. ja sinulla olisi plug it in to seinäpistorasiaan vallasta. Voit käyttää toista tietokonetta rippaa DVD-ja muuntaa sen videotiedoston, kuten. Mpg-tai. Avi, ja sitten, että tiedosto flash ajokykyyn ja katsoa sen kanssa Media Player. Osa palveluista voit ladata elokuvan tiedostoja tai katsella niitä niiden verkkosivuilla (Netflix). Nämä ovat vain 3 vaihtoehtoa Voin ajatella. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Onko Linux Distro Se opettaa sinulle Linux | pest79456 | Linux & Alternative OS | 2 | 23. Huhtikuu 2009 13:26 |
| Muuttaminen Windows XP: n Linux Netbook | haysey9 | Windows-käyttöjärjestelmät | 6 | 17th Feb 2009 16:39 |
| Asenna Windows Yli Linux HP Compaq 2133 Netbook | gmcomputerservices | Windows-käyttöjärjestelmät | 5 | 17th Feb 2009 06:39 |
| Apua tarvitaan Netbook valinta please! | alisont | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 4 | 29. Joulukuu 2008 04:55 |
| Pitäisikö minun ostaa netbook nyt tai myöhemmin? | Ed S | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 1 | 21. marraskuu 2008 12:35 |
| Thread Tools | |
| |