mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Laptops, Mobiles & PDA's

Register

Hoe kan ik kijken naar een DVD in een Linux OS Netbook?

Reply

Thread Tools
Old 20 november 2008, 07:34
Nieuw Lid Fractie

Default Hoe kan ik kijken naar een DVD in een Linux OS Netbook?

Ik kocht een acer een netbook in Linux. maar dat betekent nog niet dat een dvd afspelen thingy dus kijken hoe een dvd inch Please help.

hier is de netbook -- http://www.pcworld.co.uk/martprd/sto...&category_oid =
Old 20 november 2008, 07:40
Nieuw Lid Fractie

Ik heb een kijkje op de site en het dosent zeggen wanneer er een dvd-schijf dus als het downloaden dosis slap en probeer dat opstart cd

werkt voor mij op mijn laptop
Old 20 nov 2008, 08:00
Administrator Group

Je gaat naar behoefte een of andere vorm van multimedia-speler, voor het uitvoeren van de DVD, in de veronderstelling dat u de fysieke schijf.

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 20 november 2008, 08:26
Donor Groep

Netbooks hebben geen dvd-stations, maar kunt u externe USB-drives en bijvoegsels goedkoop.

Er zijn veel Linux multimedia programma's. U moet de installatie van de module dvdcss waarschijnlijk te ontsleutelen de dvd's.

Old 20 november 2008, 10:30
Nieuw Lid Fractie

wat smaak van Linux, u hav naar hun site en krijg een lijst van hardware rijden ze hebben omdat de meeste dvd's hebben geen Linux-formaat te downloaden speler van hun site, dan kunt u ook downloaden van een softwar genaamd CrossOver, je kan spelen alle populaire formaat in Linux geen kwestie Window Media Player of Quick Time,, download VLC voor liux zal openen alle media formaat:

http://www.videolan.org/vlc/
Old 20 nov 2008, 12:00
Nieuw Lid Fractie

U hoeft niet. Het komt niet met een optische drive.

Je zou kunnen kopen van een externe DVD-Rom en steek de stekker in de USB-poort. Ik weet niet zeker wat voor configuratie die zou nemen om het besturingssysteem te herkennen, installeert u de juiste stuurprogramma's, enz. en u zou moeten aansluiten op een stopcontact om de macht.

U zou kunnen gebruiken op een andere computer te rippen van een DVD en te converteren naar video-bestanden, zoals. Mpg of. Avi, en vervolgens dit bestand op een flash drive en kijken met de Media Player.

Sommige diensten kunt u het downloaden van film-bestanden, of bekijk ze op hun website (Netflix).

Dat zijn uw slechts 3 opties ik kan bedenken.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Er is een Linux distro Dat leert u Linux pest79456 Linux & Alternative OS 2 23 apr 2009 13:26
Overstappen naar Windows XP Linux op Netbook haysey9 Windows besturingssystemen 6 17 feb 2009 16:39
Installeer Windows boven Linux op HP Compaq 2133 Netbook gmcomputerservices Windows besturingssystemen 5 17 feb 2009 06:39
Hulp nodig met Netbook keuze aub! alisont Laptops, Mobiles & PDA's 4 29 dec 2008 04:55
Moet ik kopen netbook NU of later? Ed S Laptops, Mobiles & PDA's 1 21 nov 2008 12:35
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.