![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ik kocht een acer een netbook in Linux. maar dat betekent nog niet dat een dvd afspelen thingy dus kijken hoe een dvd inch Please help. hier is de netbook -- http://www.pcworld.co.uk/martprd/sto...&category_oid = |
|
| |||
| |||
| Ik heb een kijkje op de site en het dosent zeggen wanneer er een dvd-schijf dus als het downloaden dosis slap en probeer dat opstart cd werkt voor mij op mijn laptop |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Je gaat naar behoefte een of andere vorm van multimedia-speler, voor het uitvoeren van de DVD, in de veronderstelling dat u de fysieke schijf.
| |||
| |||
| Netbooks hebben geen dvd-stations, maar kunt u externe USB-drives en bijvoegsels goedkoop. Er zijn veel Linux multimedia programma's. U moet de installatie van de module dvdcss waarschijnlijk te ontsleutelen de dvd's.
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| |||
| |||
| wat smaak van Linux, u hav naar hun site en krijg een lijst van hardware rijden ze hebben omdat de meeste dvd's hebben geen Linux-formaat te downloaden speler van hun site, dan kunt u ook downloaden van een softwar genaamd CrossOver, je kan spelen alle populaire formaat in Linux geen kwestie Window Media Player of Quick Time,, download VLC voor liux zal openen alle media formaat: http://www.videolan.org/vlc/ |
|
| |||
| |||
| U hoeft niet. Het komt niet met een optische drive. Je zou kunnen kopen van een externe DVD-Rom en steek de stekker in de USB-poort. Ik weet niet zeker wat voor configuratie die zou nemen om het besturingssysteem te herkennen, installeert u de juiste stuurprogramma's, enz. en u zou moeten aansluiten op een stopcontact om de macht. U zou kunnen gebruiken op een andere computer te rippen van een DVD en te converteren naar video-bestanden, zoals. Mpg of. Avi, en vervolgens dit bestand op een flash drive en kijken met de Media Player. Sommige diensten kunt u het downloaden van film-bestanden, of bekijk ze op hun website (Netflix). Dat zijn uw slechts 3 opties ik kan bedenken. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Er is een Linux distro Dat leert u Linux | pest79456 | Linux & Alternative OS | 2 | 23 apr 2009 13:26 |
| Overstappen naar Windows XP Linux op Netbook | haysey9 | Windows besturingssystemen | 6 | 17 feb 2009 16:39 |
| Installeer Windows boven Linux op HP Compaq 2133 Netbook | gmcomputerservices | Windows besturingssystemen | 5 | 17 feb 2009 06:39 |
| Hulp nodig met Netbook keuze aub! | alisont | Laptops, Mobiles & PDA's | 4 | 29 dec 2008 04:55 |
| Moet ik kopen netbook NU of later? | Ed S | Laptops, Mobiles & PDA's | 1 | 21 nov 2008 12:35 |
| Thread Tools | |
| |