![]() |
|
|||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Siitä lähtien, kun ostin tämän Alienware, on ollut pelkkää tuskaa minulle. Olen ei juuri ollut laitteisto-ongelmat, mutta myös OS ongelmia, mutta antaa laittaa sen puolelle.
Tämä kannettava tietokone on annoitte minulle sähkö-iskuille, ja he eivät vain staattisen sähkön luontoisetuuksia - ei ole vitsi. Näyttö vilkkuu ajoittain myös erittäin ärsyttävää kysymys. Aivan ensimmäistä kertaa, se jopa oli punaisten viivojen kaikki yli sen. Tuuletin on melko äänekäs, mikä tarkoittaa, en todellakaan voi jättää se yön yli w / o minulle herääväsi kun tuulettimen nopeus saa lisäsi vielä hieman. A shitload toiminnot eivät toimi, Alienware INC vain "unohti" kertoa, että he vain joko Vista tai Windows Media painos, jota molemmat eivät ole .. risukimppuina. En ole tyytyväinen akun kulutus. Max voin käyttää kannettavaa tietokonetta varten ilman sitä koukussa jopa virtapistokkeen, on noin 50 minuuttia, joka on säälittävä. Näppäinjärjestys on väärä, halusin sen Yhdysvaltain tapaan sijasta UK. DVD / CD pelaaminen on järjetöntä, se kestää tunnin tunnista hemmetin tiedotusvälineiden ja melu, omagosh .. Voi, ja tein mainita se painaa 3,4 kiloa (= 119.931471 unssia). Joten ... Olen päättänyt yrittää ja myydä tämän kannettava tietokone, ainoastaan, jos saan kohtuullisen hinnan, koska tajusin olen vain hemmoteltu kakara aina etsii täydellisyyttä. Joten tässä kysymykseeni, miten paljon tämä on kannettava tietokone arvoinen? Se on moitteettomassa kunnossa, ei naarmuja mitään. Noin 3 ~ 4 kuukautta vanha, XP Pro esiasennettuna (ei muita ohjelmia kuin haluan, että minun "uusi" kannettava tietokone I'll get sijaan tämän yhden), mitään ei rikki lainkaan.
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Haluan saada tämän suoraan, haluat myydä joku läppäriin, joka antaa heille sähkö-iskuille, ja se on selvästi virheellinen.
Tämä oikeus on? Err, ei. Sanotte, kyseessä on "täydellinen", mutta se ei todellakaan ole, se on. Painon yksikkö on noteerattu Alienware n sivusto helposti löytyi paikka: System spec. Oletko ollut latauksen / käyttäen yksikkönä akku kuin sinun pitäisi? Litium-akut haluan peritään välillä 20-80% tai näet akku-elämän pudota. Ja jos olet käyttänyt sitä valtaa pisteeseen akku vielä kytketty laite ei ole ihme, että akku ei ole kaikki. Kaikki pelaamista läppäreissä on huono akku, Infact, pisin akun Olen nähnyt jossakin pelaamista spec (a Rock) oli hieman yli 1h 15minutes, tämä oli se, kun pelaamista. Se oli hieman yli 2h muuten, joten luku 50mins ei hämmästytä minua olemaan rehellisiä. Varsinkin, jos et ole huolta akun kuten pitäisi. Jos tämä oli minulle, ja yksikkö on edelleen takuu I'd lähettää sen takaisin Alienware. Jos se ei takuuta, eikä sinulla ole fiddled mukaan huppu on asia, I'd yhteyttä versiosi Trading Standards.
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
|
|||||||||||||
|
Quote:
![]() Kai se on parempi kuin heidän itsensä tuhoavia "malleja, joissa räjähtävä akkuja. My System: Etusivu Rakenna
|
|
|
|||
|
|||
|
Er, että oli Sonyn vika ei ole sitä? He eivät vain tehdä kuin Dell.
|
|||
|
|||
|
Ugh, tämä uh ... syvältä.
Minulle on kerrottu, että paras on pitää akun koukussa jopa virtapistokkeen koko ajan, joten olen yrittänyt tehdä tätä. Akun käyttöaika on vain pudonnut alas alle 10% muutaman kerran, se on periaatteessa noin 100% koko ajan. Joku teki yhteys välkkymistä näytössä ja schocks, ole varma, mikä se oli .. mitä se oli, olen melko varma, että Alienware ei ota vastuuta ja vain väittää, että se oli minun vikani. Olen ollut jonkin verran muita ongelmia aiemmin, ja niitä ei voitu vaivautunut auttaa joko niin Epäilen he tee mitään hyödyllistä juuri nyt. Tämä kannettava tietokone on vuodessa warrenty, käyttänyt sitä noin 3 kuukautta, joten Alienware on silti tukeneet minua tässä asiassa. I guess I'll heittää minun mahdollisuuksia niille ja saada kannettava tietokone niin hyvä kuin se voi saada, koska se ei näytä voin saada rahaa sen nykyisessä muodossa. Kiitos vastauksista, kaverit, se on jossain määrin valistunut minua. PS että Sony / Dell tarina oli aika huvittavaa. : P |
|
|
|||
|
|||
|
Räjähtävä paristot tarina on aika vanha:
http://www.theinquirer.net/en/inquir...ding-batteries Kyse ei ole vain ylikuumenemisen että voi bang heistä, täristää tai vahinko voi liikaa! Mutta Sony kontaminoivien heille, jotta he shorted pois ei auta! Ja se voi ja ei tapahdu puhelimeen, katsella, PDA, ... myös. http://www.vnunet.com/vnunet/news/22...ding-batteries http://www.tfot.info/articles.php?itemId=47/61/ Niin, ja Panasonic on ollut vaikeuksia Sonyn akkuja myös.