![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Sindsdien kocht ik deze Alienware, het is niets anders dan een pijn voor mij. Ik heb niet alleen had hardware problemen, maar ook OS problemen, maar laat dat aan die kant. Deze laptop is dat ik elektrische schokken, en ze zijn niet alleen de statische elektriciteit natura - geen grap. Het scherm flikkert van tijd tot tijd ook een zeer vervelende kwestie. De allereerste keer, dan hadden zelfs alle rode lijnen over. De ventilator is nogal lawaaierig, dus ik kan niet echt laat het gedurende de nacht w / o me wakker wanneer de snelheid van de ventilator wordt gestimuleerd tot zelfs licht. Een shitload aan functies niet werken, Alienware INC gewoon "vergeten" te vertellen me dat ze alleen werken op een Vista of Windows Media uitgave, die ik beide niet hebben .. faggots. Ik ben niet blij met de batterij verbruik. De max ik kan gebruiken voor deze laptop zonder dat hij aangesloten op een stopcontact, is ongeveer 50 minuten, dat is zielig. De toetsenbordindeling is verkeerd, ik wilde het Amerikaanse stijl in plaats van het Verenigd Koninkrijk. DVD / CD afspelen is waanzin, het duurt uren om erkennen het verdomde media en het lawaai, omagosh .. Oh, en had ik al gezegd dat weegt 3,4 kg (= 119.931471 ounces). Dus ... Ik heb besloten om te proberen en verkopen deze laptop, alleen als ik een redelijke prijs voor, want ik besefte ik ben gewoon een verwend kind altijd op zoek naar perfectie. Dus hier is mijn vraag, hoeveel is deze laptop waard? Het is in perfecte staat, geen krassen niets. Ongeveer 3 ~ 4 maanden oud, XP Pro geïnstalleerd (geen andere software zoals ik wil dat op mijn 'nieuwe' laptop I'll get in plaats van deze), niets gebroken te zijn. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Laat me dit rechtdoor, u wilt verkopen iemand een laptop waarmee ze elektrische schokken en is uiteraard defect. Dat klopt is het? Err, nee. U zegt dat het een "perfecte staat" Maar het is echt niet, is het. Het gewicht van het toestel is genoteerd op de site van Alienware in een gemakkelijk te vinden plaats: Systeem spec. Heb je al opladen / gebruik van het apparaat op batterij als je moet? Lithium batterijen willen worden gebracht tussen de 20-80% of ziet u uw batterij-leven vervolgkeuzelijst. En als u al gebruik van het op een stopcontact met de batterij nog steeds aangesloten op het apparaat geen wonder dat de levensduur van de batterij is niet alles. Alle gaming laptops hebben slechte levensduur van de batterij, inderdaad, de langste levensduur van de batterij die ik heb gezien in een gaming spec (een Rock) is net iets meer dan 1 uur 15minutes, dit was toen gaming. Het was iets meer dan 2hrs anders, zodat uw figuur van 50mins verbaast mij niet om eerlijk te zijn. Vooral als u nog geen rekening gehouden met de batterij als je zou moeten. Als dat was ik, en het apparaat nog onder garantie I'd sturen hem terug naar Alienware. Als het van de garantie, en je moet niet ten onrechte premies onder de kap van het ding, ik zou contact opnemen met uw versie van Trading Standards.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| __________________ Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citaat: ![]() Ik denk dat het beter dan hun 'self vernietigen' modellen, met de exploderende batterijen. Mijn Systeem: Home Bouw
|
|
| |||
| |||
| Euh, dat is Sony's fout was het niet? Ze deden niet alleen maken die voor Dell.
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| |||
| |||
| Nooooo ..... Dell schuld Sony, maar Sony beweerd dat het de manier waarop Dell gebruikt de batterijen in hun pc ontwerpen ..... volledige verhaal hier ........ geloven wie je wil, maar het lijkt Dell en Apple waren de enige 2 bedrijven hebben problemen |
|
| |||
| |||
| Ugh, dit uh ... sucks. Er is mij verteld dat het beste is om de batterij aangesloten op een stopcontact te allen tijde, dus ik heb geprobeerd om dit te doen. De levensduur van de batterij is alleen gedaald tot minder dan 10% een paar keer, het is in principe rond de 100% de hele tijd. Iemand legt een verbinding tussen de flikkerend scherm en de schocks, niet zeker wat het was .. wat het ook was, ik ben vrij zeker van dat Alienware zal niet de verantwoordelijkheid nemen voor zijn en gewoon beweren dat was mijn schuld. Ik heb nog wel andere problemen in het verleden, en ze konden geen zin om te helpen, dus ik betwijfel of ze doen nuttig nu. Deze laptop heeft een jaar warrenty, is het gebruik ervan voor ongeveer 3 maanden nu, dus Alienware moeten nog worden ter ondersteuning van mij over deze kwestie. Ik denk dat ik gooi mijn kansen op hen uit en ontvang de laptop zo goed als het kan krijgen, want het lijkt niet op kan ik geen geld voor deze in zijn huidige toestand. Bedankt voor de antwoorden jongens, het is enigszins verlicht mij. PS dat Sony / Dell verhaal was wel grappig. : P |
|
| |||
| |||
| De exploderende batterijen verhaal is heel oud: http://www.theinquirer.net/en/inquir...ding-batteries Het is niet alleen oververhitting kan bang dat ze een schok of schade kan ook! Maar Sony contaminerende hen, zodat ze niet kortgesloten uit helpen! En het kan en gaat gebeuren in uw telefoon, horloge, PDA, ... eveneens. http://www.vnunet.com/vnunet/news/22...ding-batteries http://www.tfot.info/articles.php?itemId=47/61/ Oh, en Panasonic had problemen met Sony-batterijen ook.
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Hoeveel is mijn 5yr oude pc waard? | PC WhizzKid | Algemeen Hardware Chat | 18 | De 2 maart 2009 14:57 |
| Hoeveel is mijn Dell laptop waard? | Krazyjoony | Laptops, Mobiles & PDA's | 1 | 21 nov 2008 09:43 |
| Waard? | DanBex | CPUs, Moederborden & RAM | 4 | De 6 maart 2008 03:11 |
| Is het de moeite waard | killerhuman | Algemeen Hardware Chat | 3 | 16 Jan 2008 08:41 |
| PSP Worth of niet? | quinda | PC & Gaming Console | 9 | 21 okt 2006 10:14 |
| Thread Tools | |
| |