![]() |
|
| |||
| |||
| Det er en Dell Inspiron e1705, om et år gammel nå. Det har Vista Home Premium, 2.1 GHz dual core, 2 GB RAM og 136 gb harddrive. Alle som vet hvor mye jeg kunne selge denne for? Det har også en Geforce 7900 og det har en 20 "skjerm. Takk for all hjelp. Jeg er bare veldig forbanna om Dells finansiere kostnader og priser ... vel jeg tror jeg også skylden for ikke ser på det .. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ta en titt på eBay, og se hva de selger for på det.
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Dell 1525 laptop Motherboard erstatning | parmo | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 3 | 9 september 2009 08:52 |
| Reformated Dell Laptop - Trenger Wireless Drivers | samkenwick | Nettverk, modem og VoIP | 1 | 31 mai 2009 15:53 |
| Prøver å installere ny harddisk i dell laptop | jasah | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 2 | 28 mai 2009 05:52 |
| Hvordan kan jeg skrive @ i dell laptop? | memo | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 7 | 21 nov 2008 12:11 |
| Hvor mye er denne bærbare verdt - for videresalg formål | tmockingbird | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 7 | 20 januar 2008 12:01 |
| Thread Tools | |
| |