mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Laptops, Mobiles & PDA'er

Register

HP 6000 boot problem

Reply

Thread Tools
Old 20 December 2007, 20:38
Ny Medlem Gruppen

Default HP 6000 boot problem

Jeg har en HP 6000 Laptop, som har altid har batteri problemer nu den ikke vil starte op overhovedet. Jeg har gjort eller observerede følgende:
  • prøvet et batteri fra en suppleant HP 6000
  • lyttet til lyde durning boot sekvens
  • bemærket, at mellem de to de ubrugeligt en går tænkte boot sekvens til det punkt, hvor CPU fan skydes på momentant derefter går off (normal jeg tror), men harddisk ikke begynde at spin og den bærbare computer går i et mønster af kontinuerlig genstarter.
  • Skærmen aldrig synes at komme på enten
Alle tanker om dette ville være appriciated som på dette tidspunkt er jeg tilbøjelig til at mene, at harddisken er gået dårligt.

Thanx
Scarab77
Old 21 December 2007, 02:28
Donor-Gruppen

Jeg tror ikke, du bør udelukke harddisk endnu som computeren vil stadig tænder selv uden en harddisk til stede. Lyder som problemet er en smule mere indepth end at

Mit system: --

Processor (s):
Intel 2,4 GHz Core 2 Quad
Bundkort:
ACER EG31M
RAM Hukommelse:
2 GIG DDR2 667
Grafikkort (r):
NVIDIA GeForce 8400GS
Lydkort:
Realtek High Definition Mobilanlæg
Harddisk (e):
500 GB + 250 GB + 180gb SATA 2
Optisk drev (r):
DVD-RW + DVD
Sag / PSU:
Ikke-mærkevarer sag og PSU @ 500 watt
Køling:
MATERIEL
Network / Internet:
Realtek PCI-E gigabite NIC
Monitor (s):
19 "LCD og 15" LCD
Operating System (s):
Triple Boot - Windows Vista Ultimat
Old 6 januar 2008, 18:32
Ny Medlem Gruppen

Jeg har det samme problem med samme laptop, medmindre jeg har aldrig haft batteri problemer. Jeg har haft det for lidt over et år, selvfølgelig bare ud af garantien. Lysene tændes, og det vil gøre nogle støj, men så lysene vil slukke, og det vil forsøge at starte igen, overvåge ophold mørke. Lyder det samme. Det virkede i går moning fint, så jeg lukkede låget og overladt det til et par timer, og da jeg kom tilbage ville det ikke gøre noget. Sorry for the tråd kapre men eftersom vi har præcis de samme problemer, jeg regnede jeg vil tilføje til det. Thanks in advance, jeg virkelig ønsker at få det fast, for uden det jeg stak bruger min moms Toshiba med Vista. Man I miss XP
Old 7 januar 2008, 10:57
Donor-Gruppen

Jeg har en mærkelig fornemmelse af, at det kunne være dit bundkort, der har en fejl Matt C, dobbelttjekke din garanti, nogle laptops kommer med en 18 måneders garanti, hvis din garanti er 12 måneder og kun lige ud telefon Toshiba op og få en snak med dem, de kunne blive i godt humør og reparere den gratis eller til nedsat pris (kan tage lidt suger at få dem til at enes, lol)
Old 7 januar 2008, 11:49
Ny Medlem Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af zerocool View Post
Jeg har en mærkelig fornemmelse af, at det kunne være dit bundkort, der har en fejl Matt C, dobbelttjekke din garanti, nogle laptops kommer med en 18 måneders garanti, hvis din garanti er 12 måneder og kun lige ud telefon Toshiba op og få en snak med dem, de kunne blive i godt humør og reparere den gratis eller til nedsat pris (kan tage lidt suger at få dem til at enes, lol)
Tror, at jeg kunne have forveksles ya lidt. Jeg har en HP DV6000. Toshiba er min moms, er der intet galt med, at en. Det er min HP, der er rodet sammen. Jeg kontrolleres i det, og det har kun en 1 års garanti, og det sluttede i sidste uge. I'll mabey se, hvad jeg kan gøre ved at få dem til at dække det, fik en fyr lokalt her, der løser dem, så jeg kan bare tage det til ham. Tak!
Old 9 januar 2008, 06:30
Ny Medlem Gruppen

Fandt den og de tror det er den harddisk. De ville have mig til at bringe i diskene, at det kom med. Denne laptop er ikke kommet med diske det har en indtægtsordre drev. Hvordan kan jeg gendanne det fra inddrivelse drev? Jeg læste bogen, og det var ikke reelt oplysende.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.