![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Jeg har en HP 6000 Laptop, som har altid har batteri problemer nu den ikke vil starte op overhovedet. Jeg har gjort eller observerede følgende:
Thanx Scarab77 |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Jeg tror ikke, du bør udelukke harddisk endnu som computeren vil stadig tænder selv uden en harddisk til stede. Lyder som problemet er en smule mere indepth end at
|
|||
|
|||
|
Jeg har det samme problem med samme laptop, medmindre jeg har aldrig haft batteri problemer. Jeg har haft det for lidt over et år, selvfølgelig bare ud af garantien. Lysene tændes, og det vil gøre nogle støj, men så lysene vil slukke, og det vil forsøge at starte igen, overvåge ophold mørke. Lyder det samme. Det virkede i går moning fint, så jeg lukkede låget og overladt det til et par timer, og da jeg kom tilbage ville det ikke gøre noget. Sorry for the tråd kapre men eftersom vi har præcis de samme problemer, jeg regnede jeg vil tilføje til det. Thanks in advance, jeg virkelig ønsker at få det fast, for uden det jeg stak bruger min moms Toshiba med Vista. Man I miss XP
|
|
|
|||
|
|||
|
Jeg har en mærkelig fornemmelse af, at det kunne være dit bundkort, der har en fejl Matt C, dobbelttjekke din garanti, nogle laptops kommer med en 18 måneders garanti, hvis din garanti er 12 måneder og kun lige ud telefon Toshiba op og få en snak med dem, de kunne blive i godt humør og reparere den gratis eller til nedsat pris (kan tage lidt suger at få dem til at enes, lol)
|
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
|
|
|
|||
|
|||
|
Fandt den og de tror det er den harddisk. De ville have mig til at bringe i diskene, at det kom med. Denne laptop er ikke kommet med diske det har en indtægtsordre drev. Hvordan kan jeg gendanne det fra inddrivelse drev? Jeg læste bogen, og det var ikke reelt oplysende.
|