vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet

Register

HP 6000 käynnistys ongelma

Reply

Thread Tools
Old 20 joulukuu 2007, 20:38
Uusi Jäsen

Default HP 6000 käynnistys ongelma

Minulla on HP 6000 kannettava joka on aina akku ongelmia, nyt se ei käynnisty ollenkaan. Olen tehnyt ja todennut seuraavaa:
  • yritti akku varajäsen HP 6000
  • kuuntelin kuulostaa Durning käynnistyssekvenssin
  • huomasi, että kahden ampumakelvottomaksi Yksi lähtee juuri kun käynnistyksessä siihen pisteeseen, jossa prosessorin tuuletin potkuja on hetkellisesti sitten sammuu (normaali uskon), mutta kiintolevy ei alkavat pyöriä ja tietokone siirtyy rakenteessa jatkuvan uudestisyntynyt.
  • Seurattava koskaan näyttää tulevan joko
Mitään ideoita tässä olisi appriciated koska tällä hetkellä olen taipuvainen uskomaan, että kiintolevy on mennyt huonosti.

Thanx
Scarab77
Old 21 joulukuu 2007, 02:28
Rahoittajien ryhmän

En usko, että sinun pitäisi sulkea pois kiintolevyn mutta koska tietokone ei vieläkään käynnisty ilman kiintolevyn läsnä. Kuulostaa ongelma on hieman kiitollisuudenvelassa kuin

My System: --

Processor (s):
Intelin 2,4 GHz Core 2 Quad
Emolevy:
ACER EG31M
RAM-muisti:
2 GIG DDR2 667
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 8400GS
Äänikortti:
Realtek High Definition Laivaostoksista
Kiintolevy (t):
500 Gt + 250 Gt + 180gb SATA-2
Optinen asema (t):
DVD-RW + DVD
Asia / PSU:
Merkittömiä asia ja PSU @ 500 W
Jäähdytys:
STOCK
Network / Internet:
Realtek PCI-E gigabite NIC
Monitor (t):
19 "LCD-näyttö ja 15 tuuman LCD
Operating System (s):
Triple Boot - Windows Vista Ultimat
Old 6 tammikuu 2008, 18:32
Uusi Jäsen

Minulla on sama ongelma saman laptop, paitsi en ole koskaan ollut akku ongelmia. Minulla on ollut se hieman yli vuoden, tietenkin vain pois takuun. Valot päälle ja se tekee jonkin verran melua, mutta silloin valot sammuu ja se yrittää käynnistää uudelleen, seuraa pysyy pimeässä. Kuulostaa sama. Se toimi eilen moning ihan hyvin, sitten päätin kansi ja jätti sen muutaman tunnin, ja kun tulin takaisin se ei tee mitään. Sorry for säikeen ajamiseen, mutta koska meillä on täsmälleen samat ongelmat Ajattelin lisäisi sitä. Kiitoksia etukäteen, haluan todella saada sen kiinteitä, koska ilman sitä olen jumissa käyttäen minun ALV Toshiba Vistan kanssa. Man I miss XP
Old 7 tammikuu 2008, 10:57
Rahoittajien ryhmän

Minulla on outo tunne, että se voisi olla emolevy joka on vika Matt C, varmista takuu, jotkut kannettavat tietokoneet mukana on 18 kuukauden takuu, jos takuu on 12 kuukautta ja vasta pois puhelimesta Toshiba ylös ja on sana , he voivat olla hyvällä tuulella ja korjata sen ilmaiseksi tai alennettuun hintaan (saattaa kestää jonkin imee jopa saada heidät sopimaan, lol)
Old 7 tammikuu 2008, 11:49
Uusi Jäsen

Quote:
Originally Posted by zerocool View Post
Minulla on outo tunne, että se voisi olla emolevy joka on vika Matt C, varmista takuu, jotkut kannettavat tietokoneet mukana on 18 kuukauden takuu, jos takuu on 12 kuukautta ja vasta pois puhelimesta Toshiba ylös ja on sana , he voivat olla hyvällä tuulella ja korjata sen ilmaiseksi tai alennettuun hintaan (saattaa kestää jonkin imee jopa saada heidät sopimaan, lol)
Uskoakseni voinut sekoittaa ya vähän. Minulla on HP dv6000. Toshiba on minun ALV, mitään väärää, että yksi. Se on minun HP on sekaisin. Olen tarkistanut siihen ja se on vain 1 vuoden takuu ja se päättyi viime viikolla. I'll Mabey mitä voin tehdä saada ne kattamaan sitä, sai mies paikallinen tässä, että korjaa ne, jotta voisin vain ottaa se hänelle. Kiitos!
Old 9 tammikuu 2008, 06:30
Uusi Jäsen

Otti sen ja he ajattelevat on kovalevylle. He halusivat minun tuoda levyjä sen mukana. Tämä kannettava tietokone ei ole mukana levyt on elpymisen asema. Miten voin palauttaa sen pois takaisinperintää ajaa? Olen lukenut kirjan, ja se ei ollut todellista tietoa.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Boot-Up Problem - Windows XP Home tai XP Media Edition ei käynnisty elanorbreton Windows-käyttöjärjestelmät 3 2 lokakuu 2009 15:10
Gateway käynnistyä ongelma - Ei TPM tai TPM on ongelma rajank Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 0 17th Jun 2009 22:35
Käynnistys ongelma canyonnehastings Rautatavaran Chat 22 6. joulukuu 2007 02:18
Käynnistys ongelma jemes CPUs, Emolevyt & RAM 3 1. lokakuu 2007 05:46
Käynnistys ongelma Tera Rautatavaran Chat 1 3. Aug 2007 04:06
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.