![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Minulla on HP 6000 kannettava joka on aina akku ongelmia, nyt se ei käynnisty ollenkaan. Olen tehnyt ja todennut seuraavaa:
Thanx Scarab77 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| En usko, että sinun pitäisi sulkea pois kiintolevyn mutta koska tietokone ei vieläkään käynnisty ilman kiintolevyn läsnä. Kuulostaa ongelma on hieman kiitollisuudenvelassa kuin
| |||
| |||
| Minulla on sama ongelma saman laptop, paitsi en ole koskaan ollut akku ongelmia. Minulla on ollut se hieman yli vuoden, tietenkin vain pois takuun. Valot päälle ja se tekee jonkin verran melua, mutta silloin valot sammuu ja se yrittää käynnistää uudelleen, seuraa pysyy pimeässä. Kuulostaa sama. Se toimi eilen moning ihan hyvin, sitten päätin kansi ja jätti sen muutaman tunnin, ja kun tulin takaisin se ei tee mitään. Sorry for säikeen ajamiseen, mutta koska meillä on täsmälleen samat ongelmat Ajattelin lisäisi sitä. Kiitoksia etukäteen, haluan todella saada sen kiinteitä, koska ilman sitä olen jumissa käyttäen minun ALV Toshiba Vistan kanssa. Man I miss XP |
|
| |||
| |||
| Minulla on outo tunne, että se voisi olla emolevy joka on vika Matt C, varmista takuu, jotkut kannettavat tietokoneet mukana on 18 kuukauden takuu, jos takuu on 12 kuukautta ja vasta pois puhelimesta Toshiba ylös ja on sana , he voivat olla hyvällä tuulella ja korjata sen ilmaiseksi tai alennettuun hintaan (saattaa kestää jonkin imee jopa saada heidät sopimaan, lol) |
|
| |||
| |||
| Quote:
|
|
| |||
| |||
| Otti sen ja he ajattelevat on kovalevylle. He halusivat minun tuoda levyjä sen mukana. Tämä kannettava tietokone ei ole mukana levyt on elpymisen asema. Miten voin palauttaa sen pois takaisinperintää ajaa? Olen lukenut kirjan, ja se ei ollut todellista tietoa. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Boot-Up Problem - Windows XP Home tai XP Media Edition ei käynnisty | elanorbreton | Windows-käyttöjärjestelmät | 3 | 2 lokakuu 2009 15:10 |
| Gateway käynnistyä ongelma - Ei TPM tai TPM on ongelma | rajank | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 0 | 17th Jun 2009 22:35 |
| Käynnistys ongelma | canyonnehastings | Rautatavaran Chat | 22 | 6. joulukuu 2007 02:18 |
| Käynnistys ongelma | jemes | CPUs, Emolevyt & RAM | 3 | 1. lokakuu 2007 05:46 |
| Käynnistys ongelma | Tera | Rautatavaran Chat | 1 | 3. Aug 2007 04:06 |
| Thread Tools | |
| |