mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Laptops, Mobiles & PDA's

Register

HP 6000 opstart probleem

Reply

Thread Tools
Old 20 december 2007, 20:38
Nieuw Lid Fractie

Default HP 6000 opstart probleem

Ik heb een HP 6000 Laptop heeft altijd batterij problemen nu niet opstarten op alle. Ik heb gedaan of het volgende opgemerkt:
  • geprobeerd een batterij van een plaatsvervanger HP 6000
  • geluisterd naar de geluiden durning opstartvolgorde
  • gemerkt dat tussen de twee de onuitvoerbaar een gedachte gaat de opstartvolgorde aan het punt waar de CPU fan kickt op kortstondig dan dooft (normaal denk ik), maar de harde schijf begint te draaien en de laptop gaat in een patroon van continu herstart.
  • De monitor nooit lijkt te komen aan beide
Alle ideeën op dit zou worden gewaardeerd, zoals op dit moment ben ik geneigd te geloven dat de harde schijf is gegaan slecht.

Thanx
Scarab77
Old 21 december 2007, 02:28
Donor Groep

Ik denk niet dat je moet voorkomen dat de harde schijf nog als de computer nog steeds op hun beurt ook zonder een harde schijf aanwezig is. Klinkt als het probleem is een beetje meer dan dat indepth

Mijn Systeem: --

Processor (s):
2.4Ghz Intel Core 2 Quad
Moederbord:
ACER EG31M
RAM Geheugen:
2 GIG DDR2 667
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 8400GS
Sound Card:
Realtek High Definition Boordsystemen
Hard Drive (s):
500GB + 250GB + 180gb SATA 2
Optische Drive (s):
DVD-RW + DVD
Case / PSU:
Merkloze zaak en PSU @ 500 watt
Koeling:
MATERIEEL
Netwerk / Internet:
Realtek PCI-E gigabite netwerkkaart
Monitor (s):
19 "LCD en 15 inch LCD
Operating System (s):
Triple Boot - Windows Vista Ultimat
Old 6 januari 2008, 18:32
Nieuw Lid Fractie

Ik heb hetzelfde probleem met dezelfde laptop, behalve ik heb nooit de batterij problemen. Ik heb het voor iets meer dan een jaar, natuurlijk net buiten de garantie. De lichten gaan aan en het zal ook wat lawaai maken, maar dan zal de verlichting uitgeschakeld en zal proberen om opnieuw te beginnen, het toezicht blijft donker. Klinkt hetzelfde. Het werkte gisteren moning gewoon goed, dan ga ik het deksel gesloten en verliet haar voor een paar uur en toen ik terug kwam het niet zou doen. Sorry voor de draad te kapen, maar aangezien we hebben exact dezelfde problemen die ik dacht dat ik zou toe te voegen. Thanks in advance, ik wil om het vast, want zonder dat ik vast met mijn moeders Toshiba met Vista. Man ik mis XP
Old 7 januari 2008, 10:57
Donor Groep

Ik heb een raar gevoel dat het zou kunnen zijn dat uw moederbord heeft een fout Matt C, controleer uw garantie, sommige laptops worden geleverd met een 18 maanden garantie, als je garantie is 12 maanden en nog maar net uit de telefoon Toshiba en een woord met hen zou kunnen worden in een goed humeur en reparatie deze gratis of tegen een gereduceerde kosten (kan enige zuigen tot ze het eens, lol)
Old 7 januari 2008, 11:49
Nieuw Lid Fractie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zerocool View Post
Ik heb een raar gevoel dat het zou kunnen zijn dat uw moederbord heeft een fout Matt C, controleer uw garantie, sommige laptops worden geleverd met een 18 maanden garantie, als je garantie is 12 maanden en nog maar net uit de telefoon Toshiba en een woord met hen zou kunnen worden in een goed humeur en reparatie deze gratis of tegen een gereduceerde kosten (kan enige zuigen tot ze het eens, lol)
Denk dat ik misschien een beetje verward ya. Ik heb een HP DV6000. De Toshiba is mijn moeder, niets mis mee is. Het is mijn HP dat is messed up. Ik heb in het, en er slechts een 1 jaar garantie en eindigde vorige week. Ik kom mabey zien wat ik kan doen om hen te dekken, kreeg een jongen lokale dat herstelt ze, dus ik kan gewoon naar hem. Bedankt!
Old 9 januari 2008, 06:30
Nieuw Lid Fractie

Nam hem aan en ze denken dat het is de harde schijf. Ze wilden mij een beroep te doen op de schijven die kwam met. Deze laptop heeft niet eens met de schijven is een herstel-station. Hoe kan ik herstellen van de terugvordering rijden? Ik lees het boek en het was niet echt informatief.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.