![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Ik heb een HP 6000 Laptop heeft altijd batterij problemen nu niet opstarten op alle. Ik heb gedaan of het volgende opgemerkt:
Thanx Scarab77 |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Ik denk niet dat je moet voorkomen dat de harde schijf nog als de computer nog steeds op hun beurt ook zonder een harde schijf aanwezig is. Klinkt als het probleem is een beetje meer dan dat indepth
|
|||
|
|||
|
Ik heb hetzelfde probleem met dezelfde laptop, behalve ik heb nooit de batterij problemen. Ik heb het voor iets meer dan een jaar, natuurlijk net buiten de garantie. De lichten gaan aan en het zal ook wat lawaai maken, maar dan zal de verlichting uitgeschakeld en zal proberen om opnieuw te beginnen, het toezicht blijft donker. Klinkt hetzelfde. Het werkte gisteren moning gewoon goed, dan ga ik het deksel gesloten en verliet haar voor een paar uur en toen ik terug kwam het niet zou doen. Sorry voor de draad te kapen, maar aangezien we hebben exact dezelfde problemen die ik dacht dat ik zou toe te voegen. Thanks in advance, ik wil om het vast, want zonder dat ik vast met mijn moeders Toshiba met Vista. Man ik mis XP
|
|
|
|||
|
|||
|
Ik heb een raar gevoel dat het zou kunnen zijn dat uw moederbord heeft een fout Matt C, controleer uw garantie, sommige laptops worden geleverd met een 18 maanden garantie, als je garantie is 12 maanden en nog maar net uit de telefoon Toshiba en een woord met hen zou kunnen worden in een goed humeur en reparatie deze gratis of tegen een gereduceerde kosten (kan enige zuigen tot ze het eens, lol)
|
|
|
|||
|
|||
|
Citaat:
|
|
|
|||
|
|||
|
Nam hem aan en ze denken dat het is de harde schijf. Ze wilden mij een beroep te doen op de schijven die kwam met. Deze laptop heeft niet eens met de schijven is een herstel-station. Hoe kan ik herstellen van de terugvordering rijden? Ik lees het boek en het was niet echt informatief.
|