mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer

Register

HP 6000 boot problem

Reply

Thread Tools
Old 20nde Dec 2007, 20:38
New Member Group

Jeg har en HP 6000 Laptop som har alltid har batteri problemer nå blir det ikke oppstart i det hele tatt. Jeg har gjort eller observert følgende:
  • prøvd et batteri fra en alternativ HP 6000
  • lyttet til lydene durning boot sekvensen
  • merke til at mellom to av inoperable en går trodde boot sekvensen til et punkt der CPU vifte spark på kort tid deretter går av (normal tror jeg), men harddisken gjør begynne å spinne og den bærbare datamaskinen går inn i et mønster av kontinuerlig reboots.
  • Skjermen aldri ser ut til å komme på enten
Noen ideer om dette ville være appriciated som for øyeblikket er jeg tilbøyelig til å tro at harddisken har gått dårlig.

Thanx
Scarab77
Old 21st Dec 2007, 02:28
Donor Group

Jeg tror ikke du bør utelukke harddisken ennå mens datamaskinen vil fortsatt slå på selv uten en harddisk stede. Høres ut som problemet er litt mer indepth enn at

Min System: --

Prosessor (er):
Intel 2,4 GHz Core 2 Quad
Hovedkort:
Acer EG31M
RAM-minne:
2 gig DDR2 667
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 8400GS
Lydkort:
Realtek High Definition Om bord
Harddisk (er):
500GB + 250GB + 180gb SATA 2
Optisk stasjon (er):
DVD-RW + DVD
Case / PSU:
UNBRANDED Case og PSU @ 500 watt
Cooling:
Stock
Nettverk / Internett:
Realtek PCI-E gigabite NIC
Skjerm (er):
19 "LCD og 15 tommers LCD
Operating System (s):
Trippel Boot - Windows Vista Ultimat
Old 6te 2008 jan 18:32
New Member Group

Jeg har det samme problemet med samme laptop, bortsett Jeg har aldri hatt batteri problemer. Jeg har hatt det for litt over et år, selvfølgelig bare ut av garantien. Lysene slås på, og det vil gjøre noe støy, men da lysene blir slått av, og den prøver å starte igjen, skjermen forblir mørk. Høres det samme. Det fungerte i går moning helt fint, så jeg lukket lokket og forlot det etter noen timer, og når jeg kom tilbake ville det ikke gjøre noe. Sorry for the thread kapre men siden vi har de samme problemene jeg skjønte jeg vil legge til det. Takk på forhånd, jeg vil virkelig få det løst, fordi uten Jeg står fast ved hjelp av moms Toshiba med Vista. Man jeg savner XP
Old 7nde 2008, 10:57
Donor Group

Jeg har en merkelig følelse at det kan være hovedkortet som har en feil Matt C, dobbelt sjekke garanti, noen bærbare datamaskiner leveres med en 18 måneders garanti, dersom garantien er 12 måneder og bare ut telefonen toshiba opp og har et ord med dem, de kan være i et godt humør og reparere den gratis eller til en redusert pris (kan ta litt suge opp å få dem til å bli enige, lol)
Old 7nde 2008, 11:49
New Member Group

Sitat:
Originally Posted by zerocool View Post
Jeg har en merkelig følelse at det kan være hovedkortet som har en feil Matt C, dobbelt sjekke garanti, noen bærbare datamaskiner leveres med en 18 måneders garanti, dersom garantien er 12 måneder og bare ut telefonen toshiba opp og har et ord med dem, de kan være i et godt humør og reparere den gratis eller til en redusert pris (kan ta litt suge opp å få dem til å bli enige, lol)
Tror jeg kanskje har forvirret deg litt. Jeg har en HP DV6000. Den toshiba er min moms, ikke noe galt med den. Det er min HP som er messed up. Jeg sjekket inn i den og den bare har 1 års garanti, og det endte i forrige uke. Jeg vil mabey se hva jeg kan gjøre med å få dem til å dekke det, fikk en fyr lokale her som fikser dem så jeg kan bare ta det til ham. Takk!
Old 9th 2008 jan 06:30
New Member Group

Tok den inn og de tror det er harddisken. De ønsket meg å få inn diskene som fulgte med. Denne bærbare kom ikke med disker den har en sekundær harddisk. Hvordan kan jeg gjenopprette den av utvinning stasjonen? Jeg leste boken og det var ikke ekte informative.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.