![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har en HP 6000 Laptop som har alltid har batteri problemer nå blir det ikke oppstart i det hele tatt. Jeg har gjort eller observert følgende:
Thanx Scarab77 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg tror ikke du bør utelukke harddisken ennå mens datamaskinen vil fortsatt slå på selv uten en harddisk stede. Høres ut som problemet er litt mer indepth enn at
| |||
| |||
| Jeg har det samme problemet med samme laptop, bortsett Jeg har aldri hatt batteri problemer. Jeg har hatt det for litt over et år, selvfølgelig bare ut av garantien. Lysene slås på, og det vil gjøre noe støy, men da lysene blir slått av, og den prøver å starte igjen, skjermen forblir mørk. Høres det samme. Det fungerte i går moning helt fint, så jeg lukket lokket og forlot det etter noen timer, og når jeg kom tilbake ville det ikke gjøre noe. Sorry for the thread kapre men siden vi har de samme problemene jeg skjønte jeg vil legge til det. Takk på forhånd, jeg vil virkelig få det løst, fordi uten Jeg står fast ved hjelp av moms Toshiba med Vista. Man jeg savner XP |
|
| |||
| |||
| Jeg har en merkelig følelse at det kan være hovedkortet som har en feil Matt C, dobbelt sjekke garanti, noen bærbare datamaskiner leveres med en 18 måneders garanti, dersom garantien er 12 måneder og bare ut telefonen toshiba opp og har et ord med dem, de kan være i et godt humør og reparere den gratis eller til en redusert pris (kan ta litt suge opp å få dem til å bli enige, lol) |
|
| |||
| |||
| Sitat:
|
|
| |||
| |||
| Tok den inn og de tror det er harddisken. De ønsket meg å få inn diskene som fulgte med. Denne bærbare kom ikke med disker den har en sekundær harddisk. Hvordan kan jeg gjenopprette den av utvinning stasjonen? Jeg leste boken og det var ikke ekte informative. |