mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Laptops, Mobiles & PDA'er

Register

HP DV9500US Laptop Screen Problem

Reply

Thread Tools
Old 19. juni 2009, 02:35
Ny Medlem Gruppen

Det er over et år gamle laptop. Når jeg igen min dv9500 bærbar på, får jeg sort skærm. Men når jeg enten flytte skærmen op og ned et par gange eller banke den nederste skærm panel med fingeren et par gange, det kommer op.

Jeg testede batteriet, det syntes at være ok. Men når jeg prøvet med min eksterne skærm, intet cames op på alle uanset hvad jeg har på min bærbar skærm.

Mit gæt er skærmkortet, men jeg er ikke sikker. Jeg tænker også den inverter, men min VGA out virker ikke med ekstern skærm! Eventuelle forslag til mit problem vil være værdsat! Min garanti er udløbet 5 måneder siden.

Tak,

Jimmy
Old 19. juni 2009, 15:33
Donor-Gruppen

Definitely lyde som grafikkortet til mig, hvis det var inverter den eksterne skærm ville arbejde

Mit system: --

Processor (s):
Intel 2,4 GHz Core 2 Quad
Bundkort:
ACER EG31M
RAM Hukommelse:
2 GIG DDR2 667
Grafikkort (r):
NVIDIA GeForce 8400GS
Lydkort:
Realtek High Definition Mobilanlæg
Harddisk (e):
500 GB + 250 GB + 180gb SATA 2
Optisk drev (r):
DVD-RW + DVD
Sag / PSU:
Ikke-mærkevarer sag og PSU @ 500 watt
Køling:
MATERIEL
Network / Internet:
Realtek PCI-E gigabite NIC
Monitor (s):
19 "LCD og 15" LCD
Operating System (s):
Triple Boot - Windows Vista Ultimat
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.