![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Tämä on yli vuoden vanha kannettava tietokone. Kun taas minun dv9500 kannettavaa tietokonetta, saan musta ruutu. Mutta kun olen joko siirtyä näytössä ylös ja alas muutaman kerran tai kolhi pohjassa näytön paneeli, jossa minun sormella muutama kerta, se tulee käyttöön. Olen testannut akku, se näytti olevan ok. Kuitenkin, kun testataan minun ulkoiseen näyttöön, ei mitään cames ylös kaikki riippumatta mitä olen minun laptop näytöllä. Oma arvaus on video-kortti, mutta en ole varma. Ajattelen myös, että inverter, mutta VGA-out ei toimi ulkoiseen näyttöön! Kaikki ehdotukset minun ongelmani olisi hyvä! Oma takuu on mennyt umpeen 5 kuukautta sitten. Kiitos, Jimmy |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Definitely kuulostaa näytönohjain minulle, jos se oli inverter ulkoisen näytön toimisi
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Laptop Screen on tullut Pienennä | Haseeb | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 6 | 4th Feb 2009 22:10 |
| Laptop näytön ongelma | sechmo | Rautatavaran Chat | 3 | 12th Jun 2008 09:15 |
| Kännissä Laptop Screen | Keys767 | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 14 | 13th Jan 2008 12:28 |
| HI Grade Laptop Screen Problem | helpmeoutpeeps | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 3 | 2. Jan 2008 14:23 |
| Laptop näytön avulla .... | luut | Rautatavaran Chat | 3 | 28. toukokuuta 2007 23:27 |
| Thread Tools | |
| |