vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet

Register

HP DV9500US Laptop Screen Problem

Reply

Thread Tools
Old 19 kesäkuu 2009, 02:35
Uusi Jäsen

Default HP DV9500US Laptop Screen Problem

Tämä on yli vuoden vanha kannettava tietokone. Kun taas minun dv9500 kannettavaa tietokonetta, saan musta ruutu. Mutta kun olen joko siirtyä näytössä ylös ja alas muutaman kerran tai kolhi pohjassa näytön paneeli, jossa minun sormella muutama kerta, se tulee käyttöön.

Olen testannut akku, se näytti olevan ok. Kuitenkin, kun testataan minun ulkoiseen näyttöön, ei mitään cames ylös kaikki riippumatta mitä olen minun laptop näytöllä.

Oma arvaus on video-kortti, mutta en ole varma. Ajattelen myös, että inverter, mutta VGA-out ei toimi ulkoiseen näyttöön! Kaikki ehdotukset minun ongelmani olisi hyvä! Oma takuu on mennyt umpeen 5 kuukautta sitten.

Kiitos,

Jimmy
Old 19 kesäkuu 2009, 15:33
Rahoittajien ryhmän

Default HP DV9500US Laptop Screen Problem

Definitely kuulostaa näytönohjain minulle, jos se oli inverter ulkoisen näytön toimisi

My System: --

Processor (s):
Intelin 2,4 GHz Core 2 Quad
Emolevy:
ACER EG31M
RAM-muisti:
2 GIG DDR2 667
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 8400GS
Äänikortti:
Realtek High Definition Laivaostoksista
Kiintolevy (t):
500 Gt + 250 Gt + 180gb SATA-2
Optinen asema (t):
DVD-RW + DVD
Asia / PSU:
Merkittömiä asia ja PSU @ 500 W
Jäähdytys:
STOCK
Network / Internet:
Realtek PCI-E gigabite NIC
Monitor (t):
19 "LCD-näyttö ja 15 tuuman LCD
Operating System (s):
Triple Boot - Windows Vista Ultimat
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Laptop Screen on tullut Pienennä Haseeb Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 6 4th Feb 2009 22:10
Laptop näytön ongelma sechmo Rautatavaran Chat 3 12th Jun 2008 09:15
Kännissä Laptop Screen Keys767 Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 14 13th Jan 2008 12:28
HI Grade Laptop Screen Problem helpmeoutpeeps Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 3 2. Jan 2008 14:23
Laptop näytön avulla .... luut Rautatavaran Chat 3 28. toukokuuta 2007 23:27
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.