![]() |
|
| |||
| |||
| Det är över ett år gamla laptop. När jag vänder mig dv9500 bärbar dator, jag får svart skärm. Men när jag antingen flytta skärmen upp och ner ett par gånger eller slå den nedre skärmen panel med fingret ett par gånger, det kommer upp. Jag har testat batteri, det verkade vara okej. Men när jag testade med min externa skärm, inget cames upp alls oavsett vad jag har på min laptop skärm. Min gissning är grafikkortet men jag är inte säker. Jag tänker också invertern, men min VGA ut inte fungerar med extern skärm! Några förslag till mitt problem skulle uppskattas! Min garanti passerat 5 månader sedan. Tack, Jimmy |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Definitivt låter som grafikkort för mig, om det var inverter den externa skärmen skulle fungera
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Laptop Screen har blivit mindre | haseeb | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 6 | 4 februari 2009 22:10 |
| Laptop-skärmen problem | sechmo | General Hardware Chat | 3 | 12 juni 2008 09:15 |
| Krossas Laptop Screen | Keys767 | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 14 | 13 januari 2008 12:28 |
| HI Lönegrad Laptop Screen Problem | helpmeoutpeeps | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 3 | 2 januari 2008 14:23 |
| Laptop-skärmen hjälper .... | ben | General Hardware Chat | 3 | 28 maj 2007 23:27 |
| Thread Tools | |
| |