mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Laptops, Mobiles & PDA'er

Register

HP NC6000 Blank Screen Problem

Reply

Thread Tools
Old 16. juni 2009, 22:12
Ny Medlem Gruppen

Default HP NC6000 Blank Screen Problem

Okay min nc6000 vil starte op til HP splash skærm med BIOS-opsætningen adgang men når det forlader at skærmen bag lyset er tændt, men intet billede på skærmen.

1.6ghz Pentium M
1.5gb Ram
60GB harddisk (Jeg mener, hvad der er materiel)

Jeg har forsøgt --

Frakoble den CMOS batteri for 15 sekunder

Fjernelse af batteri og strømforsyning derefter holde afbryderknappen i 30-60 sekunder.

Deaktivering af Intel hastighed skridt (var på auto)

Ændring af forretningen min strømforsyning er sluttet til.

Nr. lykken med noget af det.

Jeg var ved hjælp af det i går aftes (mandag 10 PM) og i dag, da jeg vendte det om det var at gøre dette.

* Så snart skærmen holder op med at vise ting der er en markør flimren, der varer omkring et halvt sekund i øverste venstre hjørne omkring 1 / 3 ned på skærmen og derefter intet *
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Switch PC på, Get Tom skærm! sani33 General Hardware Chat 3 30 oktober 2009 13:52
Blank skærm?? Hvad skal jeg gøre? PCdummy General Hardware Chat 7 16 januar 2009 15:43
Blank skærm på boot noodleslap General Hardware Chat 4 25. sep 2008 02:11
Hjælp skærmen blank med pc, der kører laventura General Hardware Chat 6 3. sep 2008 15:17
Blank skærm med Y ∞ Y purplekirsty General Hardware Chat 2 4 januar 2008 04:32
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.