![]() |
|
| |||
| |||
| Okay min nc6000 vil starte op til HP splash skærm med BIOS-opsætningen adgang men når det forlader at skærmen bag lyset er tændt, men intet billede på skærmen. 1.6ghz Pentium M 1.5gb Ram 60GB harddisk (Jeg mener, hvad der er materiel) Jeg har forsøgt -- Frakoble den CMOS batteri for 15 sekunder Fjernelse af batteri og strømforsyning derefter holde afbryderknappen i 30-60 sekunder. Deaktivering af Intel hastighed skridt (var på auto) Ændring af forretningen min strømforsyning er sluttet til. Nr. lykken med noget af det. Jeg var ved hjælp af det i går aftes (mandag 10 PM) og i dag, da jeg vendte det om det var at gøre dette. * Så snart skærmen holder op med at vise ting der er en markør flimren, der varer omkring et halvt sekund i øverste venstre hjørne omkring 1 / 3 ned på skærmen og derefter intet * |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Switch PC på, Get Tom skærm! | sani33 | General Hardware Chat | 3 | 30 oktober 2009 13:52 |
| Blank skærm?? Hvad skal jeg gøre? | PCdummy | General Hardware Chat | 7 | 16 januar 2009 15:43 |
| Blank skærm på boot | noodleslap | General Hardware Chat | 4 | 25. sep 2008 02:11 |
| Hjælp skærmen blank med pc, der kører | laventura | General Hardware Chat | 6 | 3. sep 2008 15:17 |
| Blank skærm med Y ∞ Y | purplekirsty | General Hardware Chat | 2 | 4 januar 2008 04:32 |
| Thread Tools | |
| |