vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet

Register

HP NC6000 tyhjä ruutu Problem

Reply

Thread Tools
Old 16 kesäkuu 2009, 22:12
Uusi Jäsen

Default HP NC6000 tyhjä ruutu Problem

Alright minun nc6000 käynnistetään enintään HP splash näytön bios asetukset tutustua, mutta kun se lähtee siitä, että näytön takana valo pysyy päällä, mutta ei kuvaa ruudulle.

1.6ghz Pentium M
1.5gb Ram
60GB kovalevy (i think, mikä on varastossa)

Olen yrittänyt --

Katkaiset CMOS akun 15 sekuntia

Poistamalla akku ja virtalähde sitten tilalla virtapainikkeen varten 30-60 sekuntia.

Sammuttamalla Intel nopeusvaiheessa (oli auto)

Muuttaminen pistorasiaan minun virtalähde on kytkettynä.

Ei onnea mitään siitä.

Olin käyttänyt sitä viime yönä (maanantai 10 PM) ja kun tänään kääntyi se oli näin.

* Heti kun näyttö pysähtyy näyttämään tavaraa on kohdistimen välkyntä että kestää noin puoli toisen vasemmassa yläkulmassa noin 1 / 3 alas näytön ja sitten mitään *
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Switch PC, Get näyttö on tyhjä! sani33 Rautatavaran Chat 3 30 lokakuu 2009 13:52
Tyhjä ruutu? Mitä teen? PCdummy Rautatavaran Chat 7 16. Jan 2009 15:43
Tyhjä ruutu boot noodleslap Rautatavaran Chat 4 25 Sep 2008 02:11
Ohje ruudun tyhjäksi PC käynnissä laventura Rautatavaran Chat 6 3. Sep 2008 15:17
Blank Screen Y ∞ Y purplekirsty Rautatavaran Chat 2 4. Jan 2008 04:32
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.