![]() |
|
| |||
| |||
| Oke mijn nc6000 zal opstarten met de HP splash-scherm met de BIOS setup toegang maar als het laat dat scherm de achterkant licht blijft, maar geen beeld op het scherm. 1.6GHz Pentium M 1.5GB Ram 60GB harde schijf (denk ik, wat materieel) Ik heb geprobeerd -- U de CMOS-batterij voor 15 seconden Het verwijderen van de batterij en de stroomvoorziening dan het bedrijf uit-knop voor 30-60 seconden. Het uitschakelen van de Intel snelheid stap (stond op auto) Veranderen van de uitlaat van mijn voeding is aangesloten op. Geen geluk met een of meer van dat. Ik gebruikte het afgelopen nacht (maandag 10 uur) en vandaag toen ik het op zich was dit te doen. * Zodra het scherm stopt de weergave spul is er een cursor knippert, dat duurt ongeveer een halve seconde in de linkerbovenhoek ongeveer 1 / 3 van het scherm en vervolgens niets * |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Pc Switch On, Get Blank Screen! | sani33 | Algemeen Hardware Chat | 3 | 30 oktober 2009 13:52 |
| Leeg scherm? Wat moet ik doen? | PCdummy | Algemeen Hardware Chat | 7 | 16 Jan 2009 15:43 |
| Blanco scherm op boot | noodleslap | Algemeen Hardware Chat | 4 | 25e sep 2008 02:11 |
| Help scherm leeg met PC draait | laventura | Algemeen Hardware Chat | 6 | 3e Sep 2008 15:17 |
| Leeg scherm met Y ∞ Y | purplekirsty | Algemeen Hardware Chat | 2 | De 4 januari 2008 04:32 |
| Thread Tools | |
| |