mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer

Register

HP NC6000 Blank Screen Problem

Reply

Thread Tools
Old 16 juni 2009, 22:12
New Member Group

Default HP NC6000 Blank Screen Problem

Alright min nc6000 vil støvel opp til HP splash skjermen med bios oppsett tilgang men når den går ut på at skjermen bak lyset forblir på men ingen bilde på skjermen.

1,6 GHz Pentium M
1.5gb Ram
60GB harddisk (tror jeg, hva er stock)

Jeg har prøvd --

Trekke ut CMOS-batteriet i 15 sekunder

Du tar ut batteriet med strøm og deretter holde nede strømknappen i 30-60 sekunder.

Slå av Intel hastighet trinn (var på auto)

Endring av uttaket min strømforsyningen ble plugget inn.

Nei lykken med noe av det.

Jeg brukte den i går kveld (mandag 10 PM) og i dag når jeg slått den på var det du gjør dette.

* Så snart slutter å vise ting det er en markør flimmer som varer omtrent et halvt sekund i øvre venstre hjørne ca 1 / 3 ned på skjermen og deretter ingenting *
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Switch Pc On, Get Blank Screen! sani33 General Hardware Chat 3 30 oktober 2009 13:52
Tom skjerm? Hva gjør jeg? PCdummy General Hardware Chat 7 16 januar 2009 15:43
Blank skjerm på oppstart noodleslap General Hardware Chat 4 25. sep 2008 02:11
Hjelp skjermen blank med PC som kjører laventura General Hardware Chat 6 3dje sep 2008 15:17
Blank skjerm med Y ∞ Y purplekirsty General Hardware Chat 2 4 januar 2008 04:32
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.