mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer

Register

HP NC6000 blank skärm Problem

Reply

Thread Tools
Old 16 juni 2009, 22:12
New Member Group

Default HP NC6000 blank skärm Problem

Okej min nc6000 kommer starta upp till HP stänk skärmen med BIOS-inställningarna åt men när det gör att skärmen bak ljus kvar på men ingen bild på skärmen.

1.6GHz Pentium M
1.5GB Ram
60GB hårddisk (tror jag, vad är beståndet)

Jag har försökt --

Koppla ur CMOS-batteriet i 15 sekunder

Ta bort batteriet och strömförsörjning sedan hålla strömbrytaren på 30-60 sekunder.

Stänga av Intel hastighetssignalering (var på auto)

Ändra avsättningsmöjlighet mitt nätaggregat var ansluten till.

Ingen lycka med något av det.

Jag använder den i går kväll (måndag 10 PM) och idag när jag vände på det var att göra detta.

* Så snart skärmen slutar visa grejer det finns en markör flimmer som varar ca en halv sekund i det övre vänstra hörnet ca 1 / 3 anges på skärmen och sedan ingenting *
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Switch PC på, Get Blank skärm! sani33 General Hardware Chat 3 30 OKTOBER 2009 13:52
Blank skärm? Vad ska jag göra? PCdummy General Hardware Chat 7 16 januari 2009 15:43
Blank skärm på boot noodleslap General Hardware Chat 4 25 sep 2008 02:11
Hjälp skärmen blank med dator laventura General Hardware Chat 6 3:e sep 2008 15:17
Blank skärm med Y ∞ Y purplekirsty General Hardware Chat 2 4 januari 2008 04:32
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.