![]() |
|
| |||
| |||
| Okej min nc6000 kommer starta upp till HP stänk skärmen med BIOS-inställningarna åt men när det gör att skärmen bak ljus kvar på men ingen bild på skärmen. 1.6GHz Pentium M 1.5GB Ram 60GB hårddisk (tror jag, vad är beståndet) Jag har försökt -- Koppla ur CMOS-batteriet i 15 sekunder Ta bort batteriet och strömförsörjning sedan hålla strömbrytaren på 30-60 sekunder. Stänga av Intel hastighetssignalering (var på auto) Ändra avsättningsmöjlighet mitt nätaggregat var ansluten till. Ingen lycka med något av det. Jag använder den i går kväll (måndag 10 PM) och idag när jag vände på det var att göra detta. * Så snart skärmen slutar visa grejer det finns en markör flimmer som varar ca en halv sekund i det övre vänstra hörnet ca 1 / 3 anges på skärmen och sedan ingenting * |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Switch PC på, Get Blank skärm! | sani33 | General Hardware Chat | 3 | 30 OKTOBER 2009 13:52 |
| Blank skärm? Vad ska jag göra? | PCdummy | General Hardware Chat | 7 | 16 januari 2009 15:43 |
| Blank skärm på boot | noodleslap | General Hardware Chat | 4 | 25 sep 2008 02:11 |
| Hjälp skärmen blank med dator | laventura | General Hardware Chat | 6 | 3:e sep 2008 15:17 |
| Blank skärm med Y ∞ Y | purplekirsty | General Hardware Chat | 2 | 4 januari 2008 04:32 |
| Thread Tools | |
| |