mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Laptops, Mobiles & PDA'er

Register

HP Pavilion afbryderknappen Blinker Men nej Boot op

Reply

Thread Tools
Old 16. juni 2009, 10:12
Ny Medlem Gruppen

Default HP Pavilion afbryderknappen Blinker Men nej Boot op

Jeg har en HP pavillon dv 8ooo, der ligner det vil starte for en anden og derefter blinker på afbryderknappen. skærmen aldrig lys. Jeg fandt ud af batteriet og kun anvendes i ledningen. og suppleanter også. Jeg fjernede de to harddiske og forsøgte at starte den også. Dette er så vidt jeg ved vil tage mig.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Min pc Powers op, når strømmen er tændt for strømmen, men vil ikke starte eller Bleep. ducepowell General Hardware Chat 2 18 November 2009 09:54
Custom Power On / Boot Up Switch 961 Cases & Strømforsyninger 7 29th May 2009 13:21
HP Pavilion Issues Demtschuk Multimedia & Codecs 3 5 februar 2008 05:44
Problem med meget langsom opstart efter strømsvigt Novac Windows-operativsystemer 4 21. dec 2007 11:32
Internet Explorer blinker en webside derefter går til en fil download! zach383z Webbrowsere & FTP Klienter 7 12 august 2007 10:29
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.