vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet

Register

HP Pavilion Virtakytkin Vilkkuu Mutta ei käynnisty

Reply

Thread Tools
Old 16 kesäkuu 2009, 10:12
Uusi Jäsen

Default HP Pavilion Virtakytkin Vilkkuu Mutta ei käynnisty

Minulla on HP Pavilion dv 8ooo että näyttää siltä kuin se alkaa yhden sekunnin ajan ja sitten vilkkuu virtapainikkeen. näytön koskaan valot. Otin pois akun ja käytetään vain johdosta. ja varajäseniä myös. Olen poistanut kaksi kiintolevyä ja yritti aloittaa sen myös. Tämä on yhtä paljon kuin minun tietääkseni vie minua.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Oma tietokone käynnistyy, kun verkkovirta on päällä, mutta se ei käynnisty tai piipittää. ducepowell Rautatavaran Chat 2 18 marraskuu 2009 09:54
Custom Power On / käynnistyä Switch 961 Kotelot & Virtalähteet 7 29th Jun 2009 13:21
Hp Pavilion Kysymykset Demtschuk Multimedia & Codecs 3 5th Feb 2008 05:44
Ongelma on hyvin hidas käynnistyksen jälkeen sähkökatkoksiin Novac Windows-käyttöjärjestelmät 4 21. Joulukuu 2007 11:32
Internet Explorer vilkkuu verkkosivun sitten menee tiedoston lataus! zach383z Web-selaimet ja FTP Clients 7 12th Aug 2007 10:29
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.