![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Minulla on HP Pavilion dv 8ooo että näyttää siltä kuin se alkaa yhden sekunnin ajan ja sitten vilkkuu virtapainikkeen. näytön koskaan valot. Otin pois akun ja käytetään vain johdosta. ja varajäseniä myös. Olen poistanut kaksi kiintolevyä ja yritti aloittaa sen myös. Tämä on yhtä paljon kuin minun tietääkseni vie minua. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Oma tietokone käynnistyy, kun verkkovirta on päällä, mutta se ei käynnisty tai piipittää. | ducepowell | Rautatavaran Chat | 2 | 18 marraskuu 2009 09:54 |
| Custom Power On / käynnistyä Switch | 961 | Kotelot & Virtalähteet | 7 | 29th Jun 2009 13:21 |
| Hp Pavilion Kysymykset | Demtschuk | Multimedia & Codecs | 3 | 5th Feb 2008 05:44 |
| Ongelma on hyvin hidas käynnistyksen jälkeen sähkökatkoksiin | Novac | Windows-käyttöjärjestelmät | 4 | 21. Joulukuu 2007 11:32 |
| Internet Explorer vilkkuu verkkosivun sitten menee tiedoston lataus! | zach383z | Web-selaimet ja FTP Clients | 7 | 12th Aug 2007 10:29 |
| Thread Tools | |
| |