mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer

Register

HP Pavilion Strømknapp Blinker Men nei Boot opp

Reply

Thread Tools
Old 16 juni 2009, 10:12
New Member Group

Default HP Pavilion Strømknapp Blinker Men nei Boot opp

Jeg har en HP Pavilion DV 8ooo som ser ut som det vil starte i ett sekund og deretter blinker på strømknappen. skjermen ikke lyser. Jeg tok ut batteriet og kun brukt i ledningen. og alternativ også. Jeg fjernet to harddisker og prøvde å starte den også. dette er så langt jeg har kunnskap vil ta meg.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Min PC Powers opp når Lysnett er slått på, men ikke støvel eller Bleep. ducepowell General Hardware Chat 2 18 november 2009 09:54
Tilpasset På / Boot Up Switch 961 Bærevesker & Strømforsyning 7 29 juni 2009 13:21
HP Pavilion Problemstilling Demtschuk Multimedia & Kodeker 3 5 feb 2008 05:44
Problem med svært treg oppstart etter strømbrudd Novac Windows-operativsystemer 4 21 desember 2007 11:32
Internet Explorer blinker en webside og deretter går til en fil, laster ned! zach383z Nettlesere & FTP Clients 7 12 august 2007 10:29
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.