![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Haluan ostaa Laptop, joka toimii takaisin jopa tärkeimmistä tietokoneeseen. Ensisijaisesti suojata itseäni vastaan ruskea poistettavista aion pian perustuu Filippiineiltä!. Tarvitsen jotain erittäin luotettava ja nopea. En pelaa pelejä, mutta en kaupan Pörssi joten vaatimus nopeudesta. Olen kuullut hyviä asioita Lenovo ja tiedän, että HP on varakuljettajapalvelu toinen ei ole (kokemukseni). Kuitenkin Lenovo tarkasteltava hyvin lujasti, ja syke HP kätensä alas hintojen viisasta täällä Oman. Myös HP vain vaikuttavat Vista tarjolla täällä, ja olen tottunut XP Prof Omat tiedot comps on sellainen, että olen todennäköisesti puolella askel jotain Vistan Minulla ei ole kokemuksia. Vanhan "eivät pidä sitä en ole koskaan ollut se syndrooma! Voin aina muunnetaan kuitenkin. Onko foorumin jäseniä, jotka voivat ystävällisesti neuvoa minulle, mitä minun pitäisi tehdä valinta please? Onko jopa parempi vaihtoehto toisesta tehdä, mitä voin tehdä? Se on oikeudenmukainen investointeja minua niin Haluan mennä oikeaan ensimmäinen kerta, kun voin! Kiitän teitä etukäteen ennakoiden yksi tai kaksi vastausta. Ystävällisin terveisin. John |
|
| |||
| |||
| Ole varma siitä, Lenovo, ei ole koskaan ollut mitään kokemusta niistä yksi. Olen aina ollut hyviä asioita sanottavana Acer koneita. Veljeni käyttää hänen Afrikassa 2 vuotta, ja vaikka kaikki pöly potkiminen ympärillä, hän vielä käyttää sitä nyt ei ole ongelmia. Pretty tukeva vähän asioita minun mielestäni!
__________________ Viime yönä I Lay sängyssä HAKU ylös tähdet taivaalla ja ajattelin itsekseni, jossa helkutti on yläraja. ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Lenovo osti IBM: n, kaikki Lenovon koneet ovat periaatteessa suunniteltava ja toteutettava ex IBM henkilöstöä.
| |||
| |||
| Kiitos, Dave. Sanoitte lähes tarkalleen, mitä olen kuullut. Voin valita, mitä näyttää olevan oikea malli minulle hieman alle $ 1000 tai 500 punnan. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Lenovo Emolevy: 9702B4U Bios Lataa | luisvm67 | CPUs, Emolevyt & RAM | 1 | 5th Jun 2009 23:03 |
| Verkottuminen Dell 6400 ja Lenovo S9 Sylimikrot | huggybear | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 0 | 5th Jun 2009 03:36 |
| Lenovo 3000 V100 USB 2.0 tai 1.0? | Linz | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 1 | 26. toukokuuta 2009 07:00 |
| The Great Lenovo Switch | Tom Tiger | Linux & Alternative OS | 1 | 5. Joulukuu 2007 09:01 |
| Thread Tools | |
| |