mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Laptops, Mobiles & PDA's

Register

HP vs Lenovo? Help alsjeblieft!

Reply

Thread Tools
Old 1 apr 2008, 23:36
Lid Fractie

Default HP vs Lenovo? Help alsjeblieft!

Ik wil voor de aankoop van een laptop om op te treden als een back up van mijn belangrijkste pc. Vooral om te helpen beschermen tegen mezelf bruin outs als ik zal binnenkort worden gebaseerd op de Filippijnen!. Ik moet iets heel betrouwbaar en snel. Ik heb geen spelletjes spelen, maar ik handel op Uitwisselingen vandaar de behoefte aan snelheid.

Ik heb goede dingen gehoord over Lenovo en ik weet dat HP hebben een back-up service, tweede tot geen (in mijn ervaring).
Echter, Lenovo kijken zeer stevig gemaakt en klop HP handen vaststelling prijs-wijs hier in Oman. Ook HP alleen lijkt te hebben Vista aanbod hier en ik ben gewend aan XP Prof Mijn kennis van comps is zodanig dat ik waarschijnlijk zijde stap iets van Vista heb ik geen ervaring mee. De oude 'niet leuk vinden als ik nog nooit gehad' syndroom! Ik kan echter altijd worden omgezet.

Zijn er nog forum leden die kunnen zo vriendelijk mij adviseren wat ik moet doen over de keuze alstublieft? Is er een nog betere keuze uit een ander merk voor wat ik doe? Het is een eerlijke investeringen voor mij dus ik wil het goed eerste keer als ik kan!

Ik dank u bij voorbaat, in afwachting van een of twee antwoorden.

Met vriendelijke groet.
John
Old De 2 april 2008, 01:20
Donor Groep

Niet zeker over Lenovo, nooit enige ervaring met een van hen. Ik heb altijd goede dingen te zeggen over Acer machines. Mijn broer gebruikte zijn Afrika voor 2 jaar en zelfs met al dat stof KicKing rond, hij maakt nog steeds gebruik het nu zonder problemen. Mooie stevige kleine dingen in mijn mening!
Old De 2 april 2008, 02:16
Administrator Group

Lenovo kocht IBM, Lenovo Alle machines zijn in principe ontworpen en gemaakt door ex-IBM-personeel.

Ze zijn goed kit, hoger eindigen.

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old De 2 april 2008, 02:36
Lid Fractie

Dank je Dave. Je zei dat bijna precies wat ik gehoord. Ik kan halen wat lijkt te zijn het juiste model voor mij voor iets minder dan $ 1000 of 500 sterling.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
LENOVO Moederbord: 9702B4U Bios Download luisvm67 CPUs, Moederborden & RAM 1 De 5 juni 2009 23:03
Netwerken Dell 6400 en Lenovo S9 Laptops huggybear Netwerken, modems & VoIP 0 De 5 juni 2009 03:36
Lenovo 3000 V100 is USB 2.0 of 1.0? Linz Laptops, Mobiles & PDA's 1 26 mei 2009 07:00
De Grote Lenovo Switch Tom Tiger Linux & Alternative OS 1 5 Dec 2007 09:01
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.