mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer

Register

HP vs Lenovo? Hjelp please!

Reply

Thread Tools
Old 1 april 2008, 23:36
Medlem Group

Default HP vs Lenovo? Hjelp please!

Jeg vil kjøpe en bærbar datamaskin til å fungere som en sikkerhetskopi til min hovedkonto PC. Primært for å beskytte meg mot brun outs som jeg skal snart være basert på Filippinene!. Jeg trenger noe veldig pålitelig og rask. Jeg spiller ikke spill, men jeg gjør handelen på børsene dermed kravet for hastighet.

Jeg har hørt gode ting om Lenovo og jeg vet at HP har en back-up service andre til ingen (i min erfaring).
Men Lenovo ser veldig solid laget og slo HP hendene ned prisen klokt her i Oman. Også HP bare synes å ha Vista på tilbud her, og jeg er vant til XP Prof Min kjennskap til comps er slik at jeg sannsynligvis side steg noe i Vista som jeg har ingen erfaring med det. Den gamle "ikke liker det som jeg har aldri hatt det syndromet! Jeg kan alltid bli konvertert imidlertid.

Er det noen Forum medlemmer som kan vennlig råder meg hva jeg bør gjøre om valget kan du? Er det et enda bedre valg fra en annen gjøre for hva jeg gjøre? Det er en rimelig investering for meg så jeg vil få det riktig første gang om jeg kan!

Jeg takker på forhånd i påvente av en eller to svar.

Med vennlig hilsen.
John
Old 2 apr 2008, 01:20
Donor Group

Ikke sikker på om Lenovo, aldri hatt noen erfaringer med en av dem. Jeg har alltid hatt gode ting å si om Acer maskiner. Broren min brukte han Afrika for 2 år, og selv med alt som støv sparker rundt han fremdeles bruker den nå uten problemer. Ganske solid småting etter min mening!
Old 2 apr 2008, 02:16
Administrator Group

Lenovo kjøpte IBM, alle Lenovo-maskinene er i utgangspunktet designet og laget av ex IBM staff.

De er gode kit, høyere end.

Min System: Hybr! D

Prosessor (er):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Hovedkort:
HP nForce 560
RAM-minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Om bord Integrert
Lydkort:
5.1 Om bord Integrert
Harddisk (er):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk stasjon (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Stock HP
Cooling:
Stock HP
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 2 apr 2008, 02:36
Medlem Group

Takk Dave. Du sa nesten akkurat det jeg hørte. Jeg kan plukke opp det som synes å være den rette for meg i underkant av $ 1000 eller 500 sterling.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
LENOVO Hovedkort: 9702B4U Biografier Download luisvm67 CPUer, Hovedkort & RAM 1 5 juni 2009 23:03
Nettverk Dell 6400 og Lenovo S9 Laptops huggybear Nettverk, modem og VoIP 0 5 juni 2009 03:36
Lenovo 3000 V100 USB er 2,0 eller 1,0? Linz Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer 1 26 mai 2009 07:00
The Great Lenovo Switch Tom Tiger Linux og alternative OS 1 5 desember 2007 09:01
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.